Nissan готує відродження Skyline: яким він буде

Nissan підтвердив відродження Skyline. Після кількох років чуток компанія готує спортивний седан з приводом на задні колеса та механічною коробкою передач. Як пише Motor1, прем’єра очікується у 2027 році.

Головний дизайнер Nissan Альфонсо Альбайса пояснив, що майбутній Skyline не стане копією старих моделей. «Ми надихалися формами 60-х, але створюємо машину, яка дивиться вперед. Вона буде агресивна, широка, сучасна», – розповів він японському виданню Auto Express.

За словами Альбайси, новий Skyline посідатиме місце між купе Nissan Z і суперкаром GT-R. Тобто отримає спортивну динаміку, але збереже придатність до щоденної їзди. Саме такою колись була філософія Skyline – машина, якою можна було їхати на роботу, а потім змагатись на треку.

Колишній інженер Nissan Тосіо Кавачі, який працював над серією Z, припускає, що авто буде чотиридверним фастбеком. «Skyline кінця 60-х мав виразну лінію даху і довгий капот. Ці риси видно в нових ескізах. Машина виглядає жорстко, без натяку на ретро-копію», – говорить фахівець.

Дизайнери орієнтуються на покоління 1968–1970 років, коли Skyline перетворився з суворого седана на спортивну легенду. Силует стане плавнішим, з короткими звісами та широкою колією. Ймовірно, мотор залишать бензиновим, хоча гібридна система теж можлива.

Повернення Skyline вписується у план оновлення лінійки Nissan. Компанія відроджує знакові імена – від Xterra до GT-R, і намагається повернути собі репутацію бренду, що створює машини з характером.

Skyline не замінить GT-R і навряд чи з’явиться у США. Основним ринком стане Японія, де ця назва ніколи не зникала. Там модель має фанатську аудиторію ще з часів першого Hakosuka.

Якщо уявити цю машину на українських дорогах, то вона буде схожа на поєднання потужності та стилю: механіка, задній привід, гул двигуна на 6000 обертів – те, чого нині бракує у світі електрокарів.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти