Китайські електрокари лякають Ford: у компанії визнають, що США можуть програти гонку

Керівник Ford Джим Фарлі відверто сказав те, що багато хто у Детройті воліє не чути, пише Motor1. За його словами, Китай уже зараз має достатньо потужностей, щоб забезпечити електромобілями весь ринок Північної Америки.

«Їхня промисловість схожа на японську у 1980-х, але на стероїдах», – сказав Фарлі в інтерв’ю CBS. «Китайські заводи можуть випустити стільки машин, що нам навіть не залишиться місця. У Японії такого не було».

Ці слова прозвучали не з позиції критика, а радше захопленого конкурента. Фарлі сам їздить на китайському Xiaomi SU7 і не приховує, що вражений його якістю та електронікою. «Це сучасна машина, зроблена з розумом. Якщо хочеш перемогти суперника, мусиш знати його зблизька», – пояснив він.

Інженер з Детройта Марк Волш, який працював у Ford понад 20 років, каже, що страх Фарлі небезпідставний. «Китайські компанії, як BYD чи Xiaomi, наростили виробництво до рівня, який ще п’ять років тому здавався фантастикою. Їхні батареї дешевші, електроніка – швидша. Вони грають в іншу гру», – коментує він.

Фарлі вже почав перебудову всередині компанії. Ford готує лінійку компактних електрокарів вартістю близько 1,25 млн грн (30 тис. доларів). У планах – електропікап, що конкуруватиме не з Tesla, а саме з китайськими моделями.

Цікаво, що попри 100-відсоткове мито США на електромобілі з Китаю, Ford продовжує продавати Mustang Mach-E у Піднебесній. «Якщо ми не навчимося працювати на їхньому полі, нас не буде ні тут, ні там», – визнав Фарлі.

Американський автогігант опинився на роздоріжжі. У той час як Вашингтон захищає ринок митами, китайські бренди ростуть удома і готуються до масштабного експорту. Фарлі бачить у цьому не катастрофу, а попередження: або Ford навчиться грати за новими правилами, або історія повторить долю старих брендів, що не встигли перебудуватись.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти