Електричний Cayenne готується до гучного дебюту – з’явились нові фото і деталі
Прем’єра електричного Porsche Cayenne відбудеться 19 листопада у Дубаї. Як пише Autogeek, компанія підтвердила, що бензинова версія залишиться на конвеєрі надовго. Це рішення не здивувало майстрів з автосервісів.
Основою нової моделі стала платформа PPE з 800-вольтовою схемою. Таку ж має Macan, який з’явився торік. Інженери Porsche обіцяють, що топова версія матиме близько 1000 к.с. і потягне причіп масою 3,5 т. Це звучить як виклик для конкурентів. Керованість теж обіцяє бути впевненою, адже активна електрогідравлічна підвіска рухатиме кузов досить вправно.

Батарея отримала ємність 113 кВт·год. На одному заряді авто подолає близько 600 км за WLTP. Зарядка на 400 кВт додає ємність з 10% до 80% за 16 хвилин. Це корисно у поїздках, коли немає часу чекати.
Читайте також:
Бачите пакет на дзеркалі авто – біжіть: патрульний пояснив у чому небезпека
Що означають кольорові крапки на шинах і чи можна їх ігнорувати
Чому не можна мити машину звичайним засобом для посуду
Є ще одна деталь, яка виділяє модель. Мова про індукційну зарядку силою 11 кВт. На підлогу кладуть плиту вагою 50 кг, а кросовер стає на неї і опускає підвіску. Далі процес іде сам. ККД становить 90%, тож десята частина енергії просто губиться. Але багато водіїв скажуть, що зручність у цьому випадку важливіша.
Ситуація в Україні
Попит на електрокари у нас зростає. За даними Укравтопрому, з січня по серпень українці імпортували 61,7 тис. легкових електромобілів. Це на 52% більше, ніж за аналогічний період минулого року, що свідчить про зміну ринку.
Така тенденція пояснюється тим, що витрати на заряд зараз нижчі за витрати на пальне, а мережа швидких станцій збільшується. Це видно на трасах між великими містами, де вже працюють потужні зарядні вузли.
Обговорити цю тему в Facebook