Новий родстер Mercedes-AMG засвітився на тестах: фото

Mercedes оновлює свій родстер SL, і цього разу увагу забрали не фари, не салон, а решітка. За новими шпигунськими знімками, опублікованими Carscoops, німці вирішили збільшити знамениту Panamericana – вона стала вищою, ширшою і тепер спускається нижче номера. Дизайнери кажуть, що роблять ставку на «впізнаваність уночі» – тобто підсвічування теж буде.

«Це еволюція, а не революція», – каже німецький автожурналіст Маркус Фінке. «SL завжди виглядав ефектно, але тепер його обличчя стане ще виразнішим. Це частина стратегії Mercedes – акцент на великих решітках у всіх моделях».

Фари залишили без змін, хоча з часом отримають нову графіку денних вогнів. Задню частину також підретушують – очікуються нові ліхтарі й оновлений бампер. Камуфляж приховує бокові повітрозабірники, але видно, що їх форма стала агресивнішою.

Під капотом усе знайоме. На тестах помічено версію SL63 із 5,5-літровим V8 із двома турбінами. Нинішня версія видає 577 к.с., але інженери можуть підняти потужність. У гамі залишаться й інші модифікації – SL43 із дволітровим турбомотором на 416 к.с. та гібрид SL 63 S E Performance із 805 к.с.

Що цікаво, у салоні не з’явилося нового «гіперекрана», як у CLA чи GLC. Mercedes залишив центральний вертикальний планшет, тож зміни зосереджені переважно зовні.

За словами київського дизайнера Ігоря Романчука, нинішня тенденція до збільшення решіток пояснюється бажанням брендів «зробити обличчя» своїх авто впізнаваним навіть у потоці.

«Це візуальна ДНК. Так само, як ніздрі BMW або горизонтальні смуги Audi», – каже він.

Що це означає для України

На українському ринку Mercedes-AMG SL – рідкість, але офіційні дилери вже готуються до замовлень 2027 року. За словами представників компанії у Києві, ціни починатимуться від 8,5 млн грн.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти