Xiaomi YU7 розтоптав Tesla Model Y у Китаї – тепер черга за Європою
Xiaomi, яку ми звикли бачити в смартфонах, тепер впевнено зайшла в автоіндустрію. Її електричний SUV YU7 у жовтні продався краще, ніж Tesla Model Y. За даними Китайської асоціації пасажирських авто, було реалізовано 33 662 YU7 проти приблизно 26 100 Model Y. І це всього через кілька місяців після старту продажів.
Аналітик Джейсон Лі з Шеньчженя пояснює:
«Xiaomi зробила ставку на дизайн і ціну. Покупець хоче щось нове, і YU7 виглядає саме так».
Ціна стартує від 253 500 юанів – приблизно 10,6 млн грн. За ці гроші клієнт отримує просторий SUV із заднім приводом і потужністю 315 к. с., а у версії з двома моторами – до 681 к. с.
Секрет успіху – увага до деталей. На автосалоні в Гуанчжоу компанія представила YU7 Max у кольорі Crystal Purple та оголосила про власну сервісну програму персоналізації. Тепер покупець може вибрати один зі 100 відтінків фарби, диски на свій смак і кольорові супорти Brembo. А ще пропонуються емблеми з 24-каратного золота або з вуглецевого волокна.
Китайські експерти порівнюють підхід Xiaomi із системою Paint to Sample від Porsche. Tesla ж лишається в межах кількох кольорів і варіантів салону.
«Покупці хочуть бачити у машині відображення себе. Tesla перестала це давати, а Xiaomi вгадала момент», – вважає автоаналітик Ван Чао.
За чотири місяці продажів YU7 розійшовся тиражем понад 70 000 одиниць. І це без експорту. Поки авто офіційно доступне лише в Китаї, але компанія натякає на вихід у Європу. Якщо це станеться, конкуренція для Model Y стане серйозною.
Що в Україні
В Україні офіційним дистриб’ютором Xiaomi стала компанія АЛЛО, яка пропонує українцям різні комплектації моделі YU7 за ціною від 2 млн до 3,8 млн гривень. Це реальний суперник Tesla, BYD і Zeekr.
За даними Мінінфраструктури, частка електромобілів у реєстраціях нових авто в Україні вже перевищила 18 %. Якщо темп збережеться, до 2030 року кожне третє авто на наших дорогах буде електричним.
Обговорити цю тему в Facebook