Лобове скло замість дисплея: Hyundai готує революційну технологію в автомобілі
Корейський автовиробник Hyundai готується презентувати перший в світі автомобіль, що використовуватиме своє лобове скло замість звичного екрану мультимедійної системи. Як пише Telegrafi, ключова інформація про авто та оточуючу обстановку буде проектуватись на вікно, не відволікаючі водія від керування авто.
Даний проект розробляється відділом Hyundai Mobis у партнерстві з німецькою компанією ZEISS. Повідомляється, що мова йтиме не про класичний прозорий екран. Скло буде мати спеціальну надтонку оптичну плівку, на яку приховані проектори будуть спрямовувати відповідне зображення.
Відомо, що лобове скло буде поділене на кілька важливих зон. Дві з них відтворюватимуть ключову інформацію для водія – швидкість, навігація, підказки. Зі сторони пасажира можна буде відтворювати відео або мультимедійне меню.
Інженер Кім Чже Хун пояснює:
«Ця технологія може перевернути уявлення про ергономіку водійського місця. Замість панелі приладів водій матиме все необхідне безпосередньо на склі, що допоможе йому не відволікатись від дороги».
Наразі технологію ще тестують. Прем’єра очікується не раніше 2027 року.
Що це означає для України
Якщо технологію доведуть до серійного виробництва, в Україні вона з’явиться не скоро. Україна орієнтується на правила ЄС, які поки забороняють подібні інновації, які ще не отримали стандартизацію в Європі. Перші авто з повністю проекційним лобовим скло, ймовірніше, надійдуть через імпорт з Азії.
Обговорити цю тему в Facebook