В Україні запустили корисний онлайн-ресурс для водіїв

В Україні створено транспортний портал електронних послуг e-transport.gov.ua, який об’єднує електронні сервіси у всіх сферах транспортної галузі в одну розумну систему.

Портал презентовано на спільному брифінгу Міністра інфраструктури України Владислава Криклія та Віце-прем’єр-міністра – Міністра цифрової трансформації Михайла Федорова,  сьогодні, 27 грудня 2019 року, інформує сайт відомства.

На транспортному порталі можна замовити не тільки державні адміністративні послуги у галузі транспорту, а й отримати загальні тематичні сервіси. Портал створений з урахуванням нових стандартів надання державних послуг та дизайн-коду ДіЯ.

«Мультимодальність транспорту та цифрові транспортні коридори – є пріорітетами для міністерства інфраструктури. Для цього ми створюємо електронні сервіси у всіх сферах транспортної галузі. Цифрові рішення потрібні для розвитку Шовкового шляху та інших транспортних коридорів. Це реальні кроки, яки допомогають нам інтергуватись у  єдину транспортну мережу, що об’єднує Європу з Азією, та перетворити Україну на міжнародний транспортний хаб», – відзначив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

За словами Віце-прем’єр-міністра – Міністра цифрової трансформації Михайла Федорова для Мінцифри впровадження електронних послуг – це не просто переведення старих державних послуг онлайн. «Це оптимізація сервісів з урахуванням нагальних ринкових потреб та зручність для користувачів. Окрім того, ми працюємо над тим, щоб згодом усі державні електронні послуги надавалися у єдиному інтерфейсі. Для цього ми розробили дизайн-код «Дія». Він сучасний та впізнаваний. Транспортний портал електронних послуг відповідає цим нашим принципам. Послуги надаються швидко і зручно, запроваджена оплата послуг онлайн», – зазначив віце-прем’єр-міністр Федоров.

Генеральний директор Галузевого центру цифровізації та кібербезпеки  Володимир Набоков ознайомив з сервісами, які зараз доступні на порталі, над яким працював колектив підприємства спільно з партнерами.

  1. Бронювання дозволів на міжнародні перевезення

800 000 дозволів щорічно вручну замовляються та видаються.

Основні проблеми:

–         Багато паперових документів

–         Немає впевненості у наявності дозволу на момент відвідування пункту видачі дозволів

–         Черги на пунктах видачі

–         Неможливість комфортної сплати

–         Корупційна складова

Що пропонується:

–         Зручний сучасний інтерфейс у дизайн-коді ДіЯ

–         Інтегрована система ідентифікації id.gov.ua

–         Онлайн подача і сплата заявки

–         Швидка перевірка документів

–         Бронювання певного бланку дозволу для певного перевізника

Процедура займає до 3 хвилин.

  1. Пост-контроль

Обмін даними з митницією надає можливості реального відстежування зловмисників, які намагаються підробити дозволи або порушають порядок їх використовування.

Кожен зареєстрований дозвіл може бути простежено з моменту його бронювання або друку до перетину кордону та повернення на пункт видачі дозволу.

  1. Дозволи на негабаритні перевезення

Основні проблеми:

–         Багатоетапна процедура подачі заявки за участю декількох паперових документів

–         Ручна обробка фахівцями Укравтодору

–         Неможливість сплатити послугу онлайн

Що пропонуємо:

–         Зручний сучасний інтерфейс у дизайн-коді ДіЯ

–         Інтегрована система ідентифікації id.gov.ua

–         Онлайн подача і сплата заявки

–         Значне пришвидшення процедури

  1. Е-протокол

Для обліку та оперативного опрацювання протоколів актів, що виписуються інспекторами Укртрансбезпеки було введено новий формат – е-протокол.

Надає можливість інспекторам напряму з дороги оперативно передавати до департаменту контролю Укртрансбзпеки інформацію щодо порушників з метою подальшого опрацювання інцидентів.

  1. Відеоспостереження

Для здійснення громадського контролю та підвищення прозорості процесу видачі дозволів організована трансляція з Пунктів видачі дозволів у містах: Ковель,  Голоби, Львів,  Вінниця, Хмельницький, Бориспіль, Коростень. У найближчий час планується додавання ще 7 пунктів та інших важливих об’єктів.

  1. е-ТТН

Електронний документ для засвідчення права на здійснення вантажних перевезень. Наразі впроваджено пілотний проект,  побудована центральна база даних е-ТТН, до неї вносяться данні від комерційних систем документообігу які обслуговують вантажоперевізників.

«Очікуйте на порталі найближчим часом розширення сервісів для автотранспорту (дозвіл на перевантаження), сервіси для моряків і можливість реєстрації повітряних суден», – підкреслив Владислав Криклій.

Володимир Набоков зазначив, що портал наповнюватиметься сервісами, а також у планах впровадження платіжних сервісів, підключення до системи електронної взаємодії Трембіта, впровадження  Security Operation Center на базі центру кібербезпеки ДП ГЦЦК.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти