Чи добереться до України електрокросовер Xpeng G3

Ще у 2018 році китайський стартап Xpeng Motors отримав потужну фінансову підтримку від монстрів бізнесу — компаній Alibaba, виробника електроніки Foxconn та навіть від компанії Xiaomi навесні минулого року.

Загальний обсяг інвестицій, за даними Xpeng Motors, склав не менш ніж 800 млн доларів США. Це вже свідчить про довіру інвесторів до молодої компанії.

А тепер про сам електричний кросовер. Справжня китайська копія Тесла Xpeng G3 коштує всього $23 000, і це єдина серійна модель, на яку Ілон Маск подав до суду за відвертий плагіат.

Чим нас здивує електрокросовер Xpeng G3

Стартап розпочав роботу над електричним кросовером Xpeng G3 ще у 2016 році.

Перші товарні екземпляри потрапили до рук китайських покупців у 2018, а за рік вдалося продати 10 000 екземплярів з хвостиком.

У липні минулого року Xpeng G3 змінив модельний ряд на 2020-й, хоча зовні машина не змінилась. Зате поліпшила технічні характеристики.

В арсеналі компанії є декілька електрокарів, хоча основні надії автобудівники покладають саме на кросовер Xpeng G3.

Якщо у 2019 році модель мала безальтернативну батарею на 47,6 кВт-год, то у 2020 році компанія запропонувала покупцям ще одну версію електрички — з батареєю на 50,5 кВт-год та 66,5 кВт-год.

Звісно, це відбилось на дальності пробігу між розетками. Модель 2019 року мала запас ходу 365 км, масу 1586 кг, двигун потужністю 197 к.с. та крутний момент 300 Н∙м.

Два нових автомобіля можуть пробігти 401 та 520 км відповідно. Потужність двигунів не змінилась, зате змінився час розгону до сотні — 8,5 та 8,6 с відповідно.

Машина стала менш динамічною, оскільки версія 2019 року розганялась до сотні за 8,2 с. Це пов’язане з важчими акумуляторами, застосованими у конструкції.

Майже Тесла. Дизайн та інтер’єр

З приводу дизайну електро-кросовера ілюзій немає. Його скопійовано з зовнішності Tesla Model X, втім, нічого дивного та кримінального в цьому немає.

Річ у тому, що Тесла ще кілька років тому відкрила доступ до технічної документації на свої автомобілі, а це означає, що користуватись нею може будь-хто.

Можливо, такий варіант розвитку подій був оптимальним для молодої компанії, оскільки попри явне копіювання, автобудівнику дістався досить привабливий та ефектний дизайн абсолютно безкоштовно.

Кросовер навіть на 2020 рік виглядає досить сучасно, до того ж кузовні панелі доповнилися деякими власними елементами.

Звичайно за технічними характеристиками китайському кросоверу ще далеко до Tesla Model X, тому вважати Xpeng G3 безумовним клоном американця було б неправильно.

Зате ціна електрички, дійсно, вражає. За саму просту версію в Китаї просять $33 000, а з урахуванням місцевих пільг для власників електрокарів ціна може складати $19 800.

Ціни на світовому ринку поки що невідомі, як невідомий й час світової прем’єри та строки виходу на інші ринки.

Стосовно інтер’єру Xpeng G3 багато чого запозичив у Тесли. Цифрова панель приладів майже ідентична, також про Теслу нагадує великий 15,6-дюймовий дисплей мультимедійної системи, який розташували вертикально.

Але кросовер має безліч власних фішок, що з урахуванням ціни дещо дивує. Взяти хоча б панорамне лобове скло, вироблене в Італії. Та й не тільки це.

Наприклад, в залежності від комплектації, автомобіль може бути обладнано автопілотом, системою зв’язку з іншими автомобілями, камерою огляду на 360 градусів та датчиком стану здоров’я водія.

Також Xpeng G3 обладнано стандартними засобами безпеки — системою утримування машини в смузі руху, дві фронтальні та дві бокові камери, 12 ультразвукових датчиків та інше.

Xpeng G3 позиціюється виробником як «інтернет-автомобіль». Тобто все, що необхідно сучасному користувачу інтернету, завжди є у розпорядженні.

Власник навіть може знімати на вбудовану камеру свою подорож та в реальному часі викладати відео хоч в соцмережі, хоч в будь-який хмарний сервіс.

Автомобіль знаходиться завжди в мережі, система дає доступ до будь-яких онлайн-сервісів, має навігатор, показує погоду та стан трафіку у будь-якій точці.

 

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти