Кросовер Hyundai Santa Fe отримав змінену зовнішність і нову платформу

Минуло всього два роки з моменту презентації четвертого покоління кросовера Hyundai Santa Fe у 2018 м, але корейська компанія вже представила масштабне оновлення. При цьому мова йде не тільки про візуальний рестайлінг, але і про перехід на нову платформу.

Істотно перероблена передня частина автомобіля. Решітка збільшена в розмірах, а смужки денних ходових вогнів тепер йдуть вниз. Вони формують літери Т, що нагадують «молоти Тора» – фірмовий елемент Volvo (тільки у шведських машин вони орієнтовані горизонтально). Форма сот передньої решітки буде відрізнятися в залежності від версії: Standard або Luxury.

Не обійшлося без змін і ззаду. Ліхтарі отримали нову форму і графіку, до того ж тепер вони з’єднані один з одним планкою, що світиться. Образ доповнений 20-дюймовими дисками.

У салоні змінилася центральна консоль: з неї пропав селектор «автомата», який тепер виконаний у вигляді окремих клавіш. Повністю перетворений блок управління клімат-контролем. З’явилася повністю цифрова приладова панель діагоналлю 12,3 дюйма. До 10,25 дюйма виріс дисплей медіасистеми. Також має підвищитися якість оздоблювальних матеріалів.

Про техніку Hyundai Santa Fe виробник говорить мало. А варто було б, адже автомобіль перейшов на нову платформу, що є вкрай незвичайною операцією під час рестайлінгу. Йдеться про платформу Hyundai третього покоління, яка дебютувала на Hyundai Sonata. Поки не називаються точні дані, але обіцяно зниження ваги і центру тяжіння, поліпшення керованості і підвищення рівня безпеки.

Моторна лінійка залишилася нерозкритою.

Продажі оновленого кросовера в Європі почнуться в вересні 2020 року.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти