Nissan відмовився відкликати автомобілі через порушення норм викидів
Юридична фірма Harcus Parker подає колективний позов, стверджуючи, що 100000 бензинових Qashqai і 1,3 млн дизельних моделей Renault і Nissan порушують ліміти викидів у Великобританії. Nissan спростовує претензії.
Лондонська компанія Harcus Parker, яка готує колективний позов проти двох виробників, стверджує, що на запит про надання інформації, поданий в міністерство транспорту (DfT), відомство надало «раніше невідомі документи», що показують, що близько 100000 1,2-літрових бензинових Nissan Qashqai порушують ліміти викидів у Великобританії «до 15 разів».
Фірма призводить незалежні дані випробувань, які свідчать також про те, що до 700000 дизельних автомобілів Renault і 600000 Nissan у Великобританії можуть бути оснащені пристроями, які приховують реальні дані про викиди. Крім Qashqai, мова йде про Nissan Note, Juke і X-Trail, а також Renault Clio, Espace, Captur, Megane і Scenic 2009 – 2018 років випуску.
Стверджується, що уряд Великобританії спробувало переконати Nissan відкликати і полагодити зазначені автомобілі, але виробник відмовився це зробити. У 2018 році DfT заявив, що Qashqai «недостатньо добре спроектований, щоб контролювати CO2 в реальних умовах». Harcus Parker також стверджує, що автомобілі Renault і Nissan, що працюють на 1,5 і 1,6-літрових дизельних двигунах, є одними з найгірших у світі джерелами викидів CO2 – гірші, ніж моделі Volkswagen і Mercedes.
Британський підрозділ Nissan рішуче спростував всі звинувачення Harcus Parker, офіційно заявляючи, що «Nissan не має і не використовує будь-які нелегальні пристрої ні в одному з автомобілів, і всі автомобілі Nissan повністю відповідають чинному законодавству про викиди».
Попри це юридична фірма заявляє, що клієнти переплатили за свої транспортні засоби через несправні пристроїв, що передають неточні дані про викиди, і мають право на компенсацію «в розмірі 5000 фунтів стерлінгів кожен». Компанія закликає власників згаданих автомобілів приєднатися до акції.