У США седан Kia K5 змінив Kia Optima
Ще один привабливий корейський седан прагне домінувати на американському авторинку.
Седан середнього розміру Kia K5 2021 модельного року, раніше іменований Optima, прибув в США з більшою потужністю, набагато сміливішим дизайном і доступністю повного приводу, щоб змагатися там з Toyota Camry і Honda Accord. Пересуваючись на новій платформі N3 спортивного Stinger, K5 є дійсно привабливим седаном.
За стилем K5 мало чим відрізняється від Optima, яку він замінює. Мова кутового дизайну підкреслюється «тигровим носом» KIA і динамічним профілем, який значно відрізняється від поточної моделі Optima. Переглянуті світлодіодні ДГЗ спереду і світлодіодні «штрихи» ззаду надають K5 відмітний вигляд, який вигідно підкреслюють колеса розміром від 16 до 19 дюймів. Попри те, що K5 нижча, ніж Optima 2020 року, нова платформа N3 гарантує, що K5 буде довшою і ширшою від попередниці. KIA стверджує, що підвіска розрахована на спортивну керованість.
Під капотом знаходяться два турбованих двигуни. 1,6-літровий чотирициліндровий GDI розвиває потужність 180 кінських сил і 265 Нм крутного моменту і постачається з новою 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Він доступний в комплектаціях LX, LXS, GT-Line і EX. На GT більш потужний 2,5-літровий GDI + MPI розвиває потужність 290 к.с. і 420 Нм і працює в парі з 8-ступінчастою «мокрою» коробкою передач з подвійним зчепленням. З такою «начинкою» Kia K5 розганяється до 100 км/год всього за 5,8 секунди.
Головна новина полягає в тому, що AWD тепер пропонується в комплектаціях LXS і GT-Line, але буде доступний тільки в кінці 2020 року. Система на базі FWD включає режим водіння Snow, призначений спеціально для снігу. Kia не згадала, чи отримає потужний K5 GT чотири провідних колеса, але, з огляду на його спортивні пристрасті, це цілком ймовірно.
Інтер’єр нового K5 виглядає так само спортивно, як і його зовнішній вигляд, почасти завдяки керму з плоским дном на версіях GT-Line і GT. Цю енергійну атмосферу новій кабіні вносить великий, традиційний селектор передач, який, за словами KIA, був натхненний засобами управління літаком, а екран інформаційно-розважальної системи, орієнтований на водія, акуратно вписується в приладову панель.
Добре обладнаний салон з поліпшеними звукопоглинальними матеріалами пропонує 8- або 10,25-дюймові сенсорні екрани з високою роздільною здатністю. Останнім також доступна навігація з даними про трафік в реальному часі, а також система зв’язку Bluetooth, яка може під’єднати два телефони одночасно. Для моделі доступна аудіосистема Bose з 12 динаміками. У пакеті Kia Drive Wise обладнання для забезпечення безпеки містить попередження про лобове зіткненні, функцію оповіщення про неуважність водія, допомогу в проходженні смуги руху і допомогу при русі по шосе.
Більш «смілива» K5 – має надійти в продаж цього літа, а її високопродуктивний варіант GT – восени. Kia ще не оголосила ціни на свій розумний седан середнього розміру, але завдяки AWD, більшої потужності і більшій кількості технологій її більш авторитетним японським конкурентам доведеться несолодко.