За новим Toyota Harrier вишикувалася черга на півтора року
Рівно місяць тому, 17 червня, Toyota запустила в Японії продаж Harrier нового покоління. Компанія планувала продавати по 3100 машин в місяць, проте вже до поточного моменту вона зібрала 45000 замовлень. Таким чином, черга розтяглася майже на 15 місяців.
У четвертому поколінні Harrier перейшов на платформу TNGA (GA-K). Зросла жорсткість кузова, що дозволило підвищити і керованість, і комфорт.
Довжина автомобіля складає 4740 мм, ширина – 1855 мм, висота – 1660 мм. Тобто щодо попередника машина стала на 15 мм довшою, на 20 мм — ширшою і на 30 мм — нижчою.
Завдяки збільшеній на 30 мм колісній базі (до 2690 мм) вдалося трохи наростити запас місця в салоні. Колісна колія стала на 45 мм ширшою спереду і на 55 мм — ззаду. Серед плюсів такого рішення зазначається збільшена стабільність. Не менш важливо, що дорожній просвіт збільшився на 5 мм — до 195 мм.
Harrier з 2,0-літровим «атмосферником» M20A-FKS (171 к.с. і 207 Нм) і переднім приводом коштує від 2990000 ієн. Доплата за повний привід складає 200 000 ієн.
Гібридний кросовер з 2,5-літровим двигуном A25A-FXS (178 к.с. і 221 Нм) обійдеться мінімум в 3580000 ієн за версію з ведучим «передком» і в 3800000 ієн – за автомобіль з електричним повним приводом (задні колеса буде обертати тільки електромотор).
Найдорожчий «Тхір» оцінюється в 5040000 ієн. Це такий же гібрид в комплектації Z Leather Package.