З’явилися «живі» фото Toyota Yaris Cross
У квітні Toyota показала новий паркетник Yaris Cross. Тоді були опубліковані тільки студійні фото, тепер же з’явилися «живі» світлини, на яких можна детально розгледіти новинку, а також порівняти її зі звичайним Yaris.
Ще до прем’єри ходили чутки, що нова модель виявиться просто піднятою версією Yaris з обвісом з нефарбованого пластика. Тобто різниця буде приблизно такою ж, як між Honda Fit і Honda Fit Crosstar. На щастя, ці здогадки виявилися невірні, і Yaris Cross є самостійною моделлю з унікальною зовнішністю. Риси подібності знайти можна, але вони не впадати в очі.
Довжина, ширина і висота Yaris Cross становлять 4180, 1715 і 1590 мм відповідно. У порівнянні зі звичайним Yaris, кросовер на 240 мм довший, на 20 мм ширший і на 90 мм вищий. Кліренс збільшено на 30 мм — до 170 мм. Колісна база від хетчбека не відрізняється – 2560 мм.
Платформа TNGA-B уніфікована зі звичайним Яріс, головна відмінність — опціональний повний привід. У бензинової версії застосовується 1,5-літровий моторчик M15A-FKS, що видає 120 к.с. Гібрид THS-II використовує близький до нього ДВС M15A-FXE, електродвигун, варіатор eCVT і літій-іонну батарею. Сукупна потужність – 85 кВт (116 к.с.). Відзначається, що ця система на 40% ефективніша від звичайних ДВС. Викиди CO2 лежать в діапазоні 120-135 г/км.
Система повного приводу буде пропонуватися за доплату — це E-Four з додатковим електродвигуном (його потужність – 5,3 к.с., крутний момент – 52 Нм). Він включається автоматично при розпізнаванні поганого зчеплення з дорогою — якщо вона мокра, засніжена або покрита піском. E-Four працює тільки при розгоні і на невисоких швидкостях. У монопривідній версії задня підвіска — напівзалежна балка, у варіанту 4×4 застосована незалежна багатоважільна конструкція. При цьому для бензинової версії доступний традиційний, а не електричний повний привід.
Продажі Toyota Yaris Cross в Японії почнуться у вересні. Ціни поки не публікуються.