У GM з’являться два нові бренди
Концерн General Motors подав заявку на патент товарного знака в Швейцарський Федеральний інститут інтелектуальної власності на назву «Cadillac Symboliq» і «Symboliq».
У документах, поданих ще 22 липня, йдеться, що назва може бути використана для «Моторизованих наземних транспортних засобів, а саме автомобілів». Нагадаємо, що 21 липня GM подала документи в Бюро по патентах і товарних знаках США, щоб зарезервувати ще 3 назви: Symboliq і Cadillac Symboliq, Optiq і Cadillac Optiq, а також Celestiq і Cadillac Celestiq.
Кожне ім’я закріплено на «моторні наземні транспортні засоби, а саме, автомобілі». Нещодавно Cadillac пояснив свій перехід на назви моделей, що закінчуються на «iq», і той факт, що ім’я Celestiq доповнить ряд електрокарів.
Ми знаємо, що Celestiq – великий флагманський седан, який вийде слідом за Lyriq на ринок. Його вартість складе близько 200000 доларів. Ми також знаємо, що у Cadillac є ще три акумуляторних транспортних засоби після Lyriq розміру XT5 і «масивного» Celestiq. Як зазначено в звіті про сталий розвиток GM в 2019 році, до 2023 року буде випущено 20 нових електромобілів всіх марок, від Cadillac ми очікуємо кросовер розміру XT4, трирядний кросовер розміру XT6 і електричний Escalade. Дві з них можуть отримати імена Symboliq і Optiq.
Вже 6 серпня компанія має намір представити прототип майбутнього Lyriq, який отримає приладову панель з 33-дюймового скла, об’єднану з інформаційно-розважальною системою, високі задні ліхтарі і 22-дюймові колеса.