BMW прощається з дизельним двигуном Quad-Turbo
Баварська компанія також може в майбутньому відмовитися від V12 і V8.
Хоча ви, ймовірно, ніколи не чули про силову установку BMW B57S, цей двигун — не просто набір цифр з наклеєним на нього значком BMW. B57S – один з небагатьох наявних дизельних двигунів з чотиритактним турбонаддувом, який повинен бути знятий з виробництва в вересні.
Завдяки можливостям німецького машинобудування, серія B забезпечує чудову ефективність і потужність в дизельній грі. Двигун майже дав баварському автовиробнику чарівну цифру в 1000 км дальності і зробив це, виробляючи значну кількість енергії. BMW каже, що Quad-Turbo виробляє 400 кінських сил.
Однак, екологічні стандарти змушують баварську компанію відмовитися від свого мотора. Крім високих показнику викидів, агрегат серії B привів до астрономічних експлуатаційних витрат.
Хоча унікальний дизель був встановлений на декількох BMW, баварський автовиробник вирішив вшанувати його фінальною версією X7 і X5 M50d. Хоча ви можете подумати, що BMW просто приліпить значки на свої автомобілі M50d і покінчить з цим, але ви помиляєтеся.
Виробничі номери моделей Final Edition поки невідомі, але не хвилюйтеся, автомобіль отримає деякі спеціальні функції. У пакет оснащення спецверсії увійде пакет асистентів водія, в тому числі лазерні фари, управління жестами і автономні помічники водіння. Особлива серія BMW також з’явиться і в Європі.