Експерти Renault оцінили якість українських доріг
Минулої осені експерти Renault спільно з представниками компанії Рено Україна провели серйозне дослідження якості доріг України. Його результати дадуть можливість краще адаптувати автомобілі французького бренду до особливостей експлуатації в наших умовах, передають Автомобільні новини.
Два тижні три інженера Renault і директор з роботи з клієнтами українського представництва компанії Рено Україна оцінювали якість українських доріг і придорожньої інфраструктури.
Планувалося, зокрема, проаналізувати якість асфальту і розмітки, наявність і технічну справність світлофорів, стан узбіч, радіуси розвороту, кількість і розташування АЗС, якість палива, а також рівень сервісу.
Досліджувалися головні автомагістралі країни за маршрутом Київ – Львів – Одеса – Дніпро.
Для оцінки якості автомагістралей використовувався прилад EcoGyzer. Він дозволяє оцінити рух, пройдені кілометри і паливну витрату, рівень шкідливих вихлопів, швидкість, розгінну і гальмівну динаміку.
Дослідивши якість українських доріг, французькі експерти прийшли до таких висновків:
- стан головних автомагістралей України має гарне покриття. Великим здивуванням для інженерів стали численні розвороти з лівого ряду на автомагістралях;
- cтан вторинних доріг варіюється в залежності від регіону, але більшість з них відноситься до категорії з поганою якістю. Наприклад, траса Одеса-Дніпро знаходиться практично в критичному стані (в деяких секторах обмеження швидкості становить 20-30 км/год).
Що стосується міських доріг, які були досліджені, то вони також вимагають ремонту і поліпшення. Інженери Renault також вказали такі зауваження:
- наявність доріг з багаторядним рухом;
- наявність трамвайних колій на дорогах (особливо в центрі міст);
- наявність ям і відкритих люків.
Претензії у французів були і до якості другорядних міських доріг. Зазначалося недостатнє технічне обслуговування. В обласних районах і на деяких путівцях часто зустрічаються дороги без капітального покриття. На додаток до цього утруднення руху на дорогах і виникнення пробок сприяють частим ремонтним роботам.
Що стосується придорожньої інфраструктури та якості палива на заправних станціях, то виявилося, що пальне найкращої якості виявилося в західній частині країни, а найгіршого – в сільській місцевості.
Було відзначено, що середній вік автомобіля в Україні становить 19 років, що практично в 2 рази більше, ніж у Франції.
Не менш важливим при оцінці якості доріг є аналіз культури і поведінки водіїв, що також позначається на стані доріг. На думку французьких експертів, українські водії мають нормальний стиль водіння. Однак, в деяких регіонах України манера водіння водіїв більш агресивна. Це проявляється в ігноруванні основних правил дорожнього руху, а саме:
- обгін (поширені також подвійні і навіть потрійні обгони);
- виїзд на смугу зустрічного руху;
- використання мобільних телефонів під час руху;
- невключення поворотів при зміні напрямку руху.
Позитивним моментом виявилося, що українські водії не часто застосовують сигнали на дорозі.
Також слід брати до уваги кліматичні умови, які впливають на особливості використання автомобіля. Україна – це країна не тільки красивих ландшафтів, а й характерних погодних умов: від спеки до сильних морозів.