Чи можна використовувати стару свічку запалювання: відповідь автомеханіка

Викрутили свічку запалювання – бачите чорну кіптяву, масло або навіть іржу. Перша думка: викинути. Друга – а може, ще трохи послужить? На перший погляд, прочистити стару свічку – справа не хитра. Карбюраторний очистник, щітка з жорсткою щетиною, наждачка. Хтось навіть використовує пісоструминні установки. Якак кажуть експерти у коментарі для видання «Твоя МАШИНА», результат може влаштувати, якщо йдеться про стару техніку – мотоблок чи газонокосарку.

Свічка з часом зношується не лише зовні. За словами автомеханіка Сергія з Дніпра, який понад 15 років ремонтує бензинові двигуни, електрод тупиться, зазор збільшується, а ізолятор тріскається від перегрівів. Це не видно одразу, але двигун вже працює інакше.

Особливо чутливі до цього сучасні мотори з прямим уприскуванням і турбіною. Там кожен збій – це не просто втрата потужності. Це ризик детонації. У найгіршому випадку – прогар поршня. Така економія обертається капремонтом.

Ще одна проблема – абразиви. Після грубого очищення навіть дорога свічка з іридієвим або платиновим покриттям втрачає свій ресурс. Зовні все виглядає чисто, а всередині – вже «втомлена» деталь.

Так, на крайній випадок свічку можна освіжити – якщо треба доїхати до СТО або перевірити старий мотор. Але для щоденної їзди – краще не ризикувати.

Ціна нової свічки – близько 100–300 гривень. Це лише кілька літрів бензину. А ось пропуски запалювання чи зростання витрати пального – вийдуть у копієчку.

Автовиробники радять міняти свічки кожні 30 000 км, а в разі платинових чи іридієвих – 60–100 тисяч. Раз на кілька років – і питання знято.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти