Як буде виживати український автопром у 2018 році
Після того, як Запорізький автомобільний завод припинив випускати Lanos і скоротив виробництво Sens і Vida, автобуси та збирання автомобілів марки Skoda стали тими напрямками, які допоможуть українському автопрому не “померти» і, можливо, забезпечать приріст виробництва в 2018 році, передають Автомобільні новини.
Як зазначає AUTO-Consulting,у виробничий майданчик ЗАЗ в Мелітополі має непогані показники зростання. У листопаді тут випустили 14 автобусів, що в порівнянні з двома торік виглядає оптимістично.
Корпорації “Богдан” і “Еталон” на чверть збільшили в листопаді виробництво автобусів на своїх заводах в Луцьку і Чернігові, як і “Черкаський автобус”. Всього в минулому місяці було випущено 90 автобусів (+84%), а за 11 місяців 2017 року – 687 (+187%).
Закарпатське підприємство “Єврокар”, де збирають автомобілі Skoda, виробило 735 одиниць в листопаді, що на 54% більше, ніж роком раніше. У “Єврокар” непогані показники протягом всього року. Так, з січня по листопад було випущено 5 559 нових автівок, проти 3 437 у 2016 році.
Судячи з цифр, “Єврокар”, автобуси і виробництво спеціальних надбудов на базі вантажної імпортної техніки – «три кити» сьогодні, на яких тримається українська автомобільна індустрія.