В Україні багато авто не зможуть пройти техогляд, водіям загрожують штрафи: названа причина

Для особистого транспорту в Україні буде введений обов’язковий техогляд, передає «Твоя МАШИНА».
Правило почне діяти з 1 січня 2022 року. Саме тоді, автовласники будуть зобов’язані пройти техогляд. Однак під сумнівом залишаються «євробляхи».В МВС стверджують, що 2,5-3 млн таких автомобілів, не зможуть його пройти.
Технічним контролем керуватимуть приватні сертифіковані компанії. Легкові машини повинні будуть проходити техогляд, через 4 роки після реєстрації, потім кожні 2 роки. При зміні власника, виїзді за кордон, модифікації систем, що впливають на безпеку дорожнього руху, або навколишнього середовища, машина знову повинна буде пройти техогляд.
Перевірці піддадуться кермові і гальмові системи, зовнішні світлові пристрої, шини та колеса, каталізатори і сажеві фільтри. Згідно з нормами ЄС, стан авто повинен залишатися на рівні нової машини.
За словами експертів, машини з єврономерами, часто мають проблему з каталітичними нейтралізаторами, нерідко вони відсутні. Вирішити це питання буде дорого і важко (приблизно 500 доларів), тому простіше, розібрати авто на запчастини.
Працівник СТО каже, що проблема в вартості пристрою. Як варіант, можна зварити вихлопний елемент, або встановити заводський каталізатор. Якщо каталізатор йде в збірці з випускним колектором, то ціна може бути більше 1000 євро.
Також за 60-80 тис. грн, можна купити новий каталізатор або фільтр сажі з лямбда-зондом.
У разі ігнорування техогляду, штраф складе 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1 700 гривень).