Реальна витрата пального в нових авто майже на 50% перевищує заявлений показник, – експерти
Згідно з останнім звітом Міжнародної ради по екології на транспорті ICCT, в 2017 році зафіксовано рекордну розбіжність в показниках заявленого і реального витрати палива новими автомобілями. Реальні витрати перевищують заявлений показник на 42%, передає AUTO.RIA.com.
Звичайно, мова йде про середнє значення, але воно досить красномовне. За словами керуючого директора ICCT в Європі Пітера Мока, хоча виробники і раніше занижували витрата палива своїх автомобілів, проте різниця становила 10-15 відсотків. Коли в 2013 році ICCT вперше провів дослідження фактичних витрат, виявилося, що нові авто споживають в середньому на 25% більше, ніж вказано в паспортних даних. Основною причиною таких розбіжностей був лабораторний метод NEDC c далекими від реальних умов циклами.
Найбільшу різницю між заявленим і фактичним споживанням продемонстрували автомобілі преміум-сегмента, а також гібриди. Через неточності в оцінках середньостатистичний європейський водій змушений витрачати на пальне додаткові 400 євро в рік. Крім того, в ICCT вважають, що лише кожен десятий сучасний дизель стандарту Euro 6 виявився настільки ж чистим на дорозі, як було заявлено за результатами лабораторних тестів. Основним фактором забруднення повітря, як і раніше залишаються оксиди азоту, концентрація яких у вихлопних газах в 4,5 рази перевищує максимально допустимі норми. Саме через махінації з NOx свого часу почався процес, відомий як “дизельгейт”.