Світові автовиробники витратять $90 млрд на електрифікацію своїх авто‍

Автовиробник Ford Motor планує подвоїти видатки на електрифікацію своїх транспортних засобів, що є частиною інвестиційного «цунамі» глобальних автовиробників в акумулятори та електрокари, яке тепер складає приблизно $90 млрд і ще зростає. Про це повідомляє Mind.uа з посиланням на Reuters.

Усі ці кошти вливаються в малесенький сектор, який складає менше 1% від 90 млн автомобілів, які продаються щороку, і в якому провідне місце займають авто Ілона Маска Tesla.

Найкращі світові автовиробники представлятимуть десятки нових електрокарів та гібридів протягом наступних п’яти років – багато з них у Китаї. Втім керівники компаній задаються питанням: хто купуватиме усі ці транспортні засоби?

«Teslа зіштовхується з реальною конкуренцією», – сказав Майк Джексон, виконавчий директор AutoNation, найбільшої мережі роздрібної торгівлі в США. Джексон прогнозує, що до 2030 року нові електрокари можуть скласти 15–20% від продажів нових авто в США.

Інвестиції в електрифіковані транспортні засоби, оголошені на сьогоднішній день, включають в себе не менше $19 млрд у США, $21 млрд у Китаї та $52 млрд у Німеччині.

Але американські та німецькі автовиробники заявили, що основна частина цих інвестицій призначена для Китаю, де влада прийняла  підвищення квот на електрокари починаючи з 2019 року.

Також автовиробники частково реагують на тиск з боку регуляторів у Європі та США щодо зменшення викидів вуглекислого газу.

Компанія Daimler заявила, що витратить не менше $11,7 млрд на впровадження 10 електричних та 40 гібридних моделей.

Найбільшою є інвестиція від Volkswagen, автовиробник планує витратити $40 млрд до 2030 року на створення електрифікованих версій своїх 300 глобальних моделей.

General Motors у США розповіла про свої плани щодо впровадження 230 нових електромобілів до 2023 року, більшість з яких збудують на спеціальній модульній платформі, яку буде представлено в 2021 році.

Китайські автовиробники, зокрема і місцеві партнери Ford, VW та GM, оприлюднили доволі агресивні інвестиційні плани.

Директор Fiat Chrysler Automobiles Серхіо Маркіонне сказав, що немає жодного сенсу називати кількість електрифікованих у майбутньому авто. Також він зазначив, що компанія не відчуває ніякого тиску, але працює з урахуванням вимог до викидів вуглекислого газу.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти