Популярні електромобілі перевірили на запас ходу в реальних умовах

Одним з найважливіших показників електромобілів є пробіг. Саме від нього залежить, як часто власник машини буде заряджати акумулятор. До того ж далеко не завжди запас ходу, вказаний виробником, відповідає дійсності. Найчастіше пробіг буває менше.
Норвезька автомобільна федерація взяла на себе зобов’язання протестувати заявлений діапазон електромобілів в реальних умовах. У дослідженні брали участь 21 електромобіль – моделі, що продаються на європейському ринку.
Умови для випробувань підбиралися спеціально: погода відповідала необхідним 20-25 градусів. Шлях проходження проходив по путівцях, міських вулицях і гірських перевалах.
Електромобілі-учасники:
Tesla Model 3
Ford Mustang Mach-E
Volkswagen ID.3
Volkswagen ID.4
Skoda Enyaq
Polestar 2
Audi e-tron GT
Ioniq 5
Xpeng G3
BMW iX3
Mercedes-Benz EQA
Volvo XC40 Recharge
Citroen e-C4
Opel Mokka-E
Fiat 500
Honda e
Hyundai Kona
Mazda MX-30
Деякі моделі машин представлялися декількома модифікаціями.
Акумулятори були заряджені на 100%. Салон попередньо ні прогрітий. Зі швидкістю 60 – 110 км / ч машини рухалися до повної зупинки при однаковому стилі водіння.
В результаті проведених випробувань хороший результат показали кілька моделей, такі як Tesla Model 3, реальний запас ходу виявився на 40 км більше паспортних показників; Mustang Mach-E – на 7 км перевищив очікуваний результат.
Кросовер BMW iX3 подолав відстань 556,2 км, що на 106 км більше затвердженого виробником пробігу.