Водіям розповіли, як правильно їздити, щоб зберегти на морозі амортизатори
Водії знають, що перед поїздкою обов’язково треба прогрівати двигун. Але багато хто забуває, що амортизатори теж вимагають особливого звернення. Як зберегти демпфуючі елементи, розповість «Твоя МАШИНА».
При температурі на вулиці нижче -15 градусів, крім двигуна, прогрівати також потрібно АКПП. У режимі N або P коробки 2-педальні автомобілі прогріваються дуже повільно. Якщо після запуску двигуна вибрати режим D або R, утримуючи ногу на педалі гальма або активувавши ручне гальмо, прогрів прискориться.
Щоб трансмісійна рідина, що загуснула на морозі, не створювала зайвого тиску, перші кілька кілометрів потрібно їхати спокійно. Також необхідно прогрівати АКБ. Для розігріву електроліту слід увімкнути дальнє світло приблизно на 30 секунд, щоб збільшилася швидкість електрохімічної реакції. Але такий спосіб не підійде для старих АКБ – у такому разі батарея лише розрядиться.
Амортизатори потрібно гріти в русі, при цьому їхати треба повільно і рівною дорогою. Якщо колесо потрапить у вибоїну, то масло, що загустіло, не зможе пройти через канали. Тоді циркуляція рідини порушиться, і конструктив демпфуючого елемента деградуватиме. Так, з’являться задираки на ущільнювачах штока, порушиться герметичність корпусу, ущільнювачів і почнеться витік олії.
Щодо прогрівання амортизатором йдеться про відстань, а не про час. Так, за температури близько -15 вистачить 500 метрів на невеликій швидкості. Якщо на вулиці мороз -30 градусів, перед поїздкою корпус амортизаторів можна прогоріти феном або тепловою гарматою. Також не зайвим буде встановити електричний підігрів корпусів амортизаторів та передпусковий підігрівач двигуна.