Хто винен і що робити: чому розмитнення авто на єврономерах провалилося
Власники автомобілів на єврономерах не надто поспішають розмитнювати своїх залізних коней за новим законом. За тиждень в Україні було оформлено лише 74 авто. Усы вони до цього перебували митних режимах тимчасового транзиту.
Про це інформує речниця Державної фіскальної служби України Наталія Непряхіна, пише znaj.ua.
За даними відомства, станом на 26 листопада розмитнили 74 автомобіля на єврономерах.
За словами Непряхіної, найбільше автомобілів на єврономерах, а саме 55, розмитнили на Чернівецькій митниці.
На даний момент в бюджет зараховано 4,675 млн грн, в тому числі 119 тис. грн штрафів за порушення режиму тимчасового ввезення або транзиту авто, які власники “евроблях” заплатили при розмитненні своїх авто.
При розмитненні автомобілів з Європи за “законом Южаніної” власники зіткнулись з новою халепою. Митники не хочуть оцінювати авто за документами, що їм надаються. Українці скаржаться, що цифри просто беруться зі стелі, а в кінцевому результаті доводиться переплачувати.
Вся справа в каталозі Шваке (Schwacke), кажуть у Фіскальній службі. Митниця обзавелася електронними каталогами якраз напередодні вступу в дію знижених акцизів. Це каталог – найбільший збірник, де вказані середні ціни на вживані авто в Європі.
Проте в імпортерів на цей рахунок своє бачення. Вони не довіряють оцінкам митників. Схоже, назріває черговий конфлікт.