Новий «заряджений» Ford Focus ST став найпотужнішим в історії моделі

Компанія Ford представила новий, найпотужніший в історії Ford Focus ST. Модель четвертого покоління, що об’єднала в собі передові технології «старших» спорткарів Mustang і GT, запропонують в двох варіантах кузова – хетчбек і універсал. Продажі новинки в Європі почнуться влітку поточного року, ціни будуть оголошені додатково.

Новий Ford Focus ST, як і останнє покоління міського «Фокуса», побудований на базі модульної архітектури C2 з більш жорсткою конструкцією. Спеціально для версії ST її доповнили адаптивними амортизаторами CCD, які автоматично підлаштовують рівень демпфірування кожні дві мілісекунди.

На ринок машина вийде в двох варіаціях (і мова не про кузов): бензиновій і дизельній. У першому випадку її оснастять 2,3-літровим бензиновим мотором EcoBoost з оптимізованим інтеркулером, унікальною системою впуску та випуску, що видає 280 кінських сил і 420 Нм крутного моменту. В пару до нього запропонують 6-ступінчасту “механіку” або 7-ступінчастий адаптивний «автомат» (сам підлаштовується під стиль водіння).

У другому випадку мова йде про дизельну модифікацію (найпотужнішу в історії моделі, на секундочку) з 2,0-літровим агрегатом на 190 кінських сил і 400 Нм крутного моменту. З ним, правда, вибір невеликий – лише 6-ступінчаста “механіка”.

Якщо новий Ford Focus ST все одно здається вам нудним, згадайте про передній диференціал з електронним управлінням і вдосконалений електропідсилювач керма, який тепер став на 15% швидшим і чутливішим, ніж раніше.

Для любителів «погратися» з жорсткістю підвіски і точністю керма також доступні цілих три режими керуючої електроніки: «Normal» (стандартний), «Slippery/Wet» (для слизької дороги) і «Sport» (самий «агресивний» з можливих).

Хочете ще? В такому випадку можна замовити додатковий спорт-пакет Perfomance Pack, що включає в себе спеціальний трековий режим «Track», систему швидкого старту Launch Control і технологію автоматичної оптимізації рівня оборотів двигуна при перемиканні передач від Ford Mustang.

І акуратніше в поворотах!

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти