Новий Mercedes-Benz GLC розсекречений фотошпигунами

Новий Mercedes GLC з’явиться через два роки, і в ньому буде використовуватися та ж технологія, що і для C-Class наступного покоління.

Друге покоління Mercedes GLC знову помічене журналістами. Абсолютно нова модель все ще знаходиться на відстані декількох років від виставкових залів, але коли вона все ж з’явиться, вона повинна отримати абсолютно нову мову дизайну, свіжий асортимент м’яких гібридних двигунів і ті ж технології інтер’єру, які призначені для 2021 Mercedes C-Class.

Зі шпигунських знімків можна відзначити, що новий вигляд буде швидше еволюційним, ніж революційним. GLC збереже той же кремезний дизайн, що і у попередньої моделі, хоча і з новою парою світлодіодних фар і зміненими задніми дверима.

Однак, через перегляд платформи, GLC другого покоління буде довшим, ніж нинішній автомобіль, з розширеним переднім звісом, товщою С-стійкою і більш широким вікном задньої чверті.

Внутрішні зміни повинні бути набагато складнішими, бо очікується, що GLC отримає повністю перероблений макет приладової панелі. Ґрунтуючись на тому, що ми знаємо про наступний C-класі, наступна інформаційно-розважальна система Mercedes буде домінувати в салоні, тягнучись від нижньої частини центральної консолі і поєднуючи центральний дисплей з новим вузлом цифрових інструментів.

Як і майбутня заміна Mercedes C-Class, новий GLC буде заснований на оновленій версії Mercedes MRA. Перероблена платформа має довшу колісну базу і оснащена набором оновлень, які будуть підтримувати перехід на повністю електрифіковану лінійку силових агрегатів.

Нова лінійка двигунів GLC буде складатися з чотирьох- і шестициліндрових бензинових і дизельних двигунів, кожен з яких буде оснащений стартер-генератором з ремінним приводом і крихітною акумуляторною батареєю. Як і в С-класі, система буде забезпечувати додаткові 14 к.с. і дозволить двигуну внутрішнього згоряння позашляховика відключатися на автомагістралі.

Також очікується поява більш ефективної гібридної версії плагіна GLC. Mercedes планує оновити версію PHEV C-класу з новою акумуляторною технологією, яка може запропонувати 50 миль повністю електричного діапазону — і ми очікуємо, що та ж технологія буде застосовуватися при зміні моделі GLC.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти