Skoda представила універсал підвищеної прохідності Octavia Scout
Чеський автовиробник поповнив лінійку четвертого покоління моделі Octavia новою модифікацією.
Традиційно Skoda Octavia Scout виходить на ринок тільки в кузові універсал, і не менш традиційно кузов новинки оснастили набором «позашляхових» аксесуарів. Так, Octavia може похвалитися обвісом з незабарвленого пластику, який доповнили сріблясті накладки на всю ширину переднього і заднього бамперів. Аналогічне рішення можна побачити на Superb Scout.
В сріблястий також пофарбовані корпуси зовнішніх дзеркал і рейлінги на даху. Крім того, для вседорожника Skoda Octavia випустили власний набір колісних дисків: в стандарті машину комплектують 18-дюймовими колесами, але за додаткову плату доступні 19-дюймові. У порівнянні з попереднім поколінням Octavia Scout додала в довжину 16 мм, в ширину – 15 мм, а ще на 30 л — до 640 л — збільшився обсяг багажника. У самій компанії називають новинку лідером сегменту за цим показником.
А ось в інтер’єрі зміни в порівнянні зі звичайною версією практично не помітні і зводяться лише до деяких стилістичних рішень. Крісла мають комбіновану обробку з поєднання шкіри і особливої «дихаючої» тканини, на передній панелі з’явилися нові вставки, а педалі прикрашені металевими накладками.
Набір силових установок, доступних для нового Octavia Scout, в порівнянні з попереднім поколінням помітно розширився. Всього запропоновано 6 варіантів силових установок, а також передньо-і повнопривідні модифікації та «помірний» гібрид.
Базовим мотором для Octavia Scout став бензиновий 1,5-літровий агрегат з турбонаддувом, віддача якого становить 150 к.с. Такий універсал може бути тільки передньопривідним, але якщо звичайна версія мотора комплектується 6-ступінчастою механікою, то 7-діапазонний робот встановлюється лише разом з електричним «доважком» для двигуна (номінальна потужність мотора при цьому не змінюється).
Топовим в бензиновій лінійці став 190-сильний 2,0-літровий двигун, що поєднується з «роботом» і повнопривідною системою. Дизельний мотор тільки один (того ж обсягу 2,0 л), але доступний він в трьох варіантах форсування – 115, 150 і 200 к.с. Остання версія, що забезпечує 400 Нм крутного моменту, є топовою для моделі. Найслабкішому покладені 6-ступінчаста “механіка” і передній привід, іншим модифікаціям – 7-діапазонна DSG і повний привід.
Ціни і дата старту продажів поки не названі навіть для авторинку Європи.