Bugatti показала першим покупцям новий гіперкар Divo
Французький автовиробник офіційно представив Divo у 2018 році, і сьогодні компанія представила перші, готові до відправки, екземпляри моделі.
За словами французького автовиробника: «Це знаменує кінець складної розробки, яка тривала майже 2 роки», а результати приголомшують. Для Bugatti модель Divo – це більше, ніж просто ще один гіперкар. Він відкриває нову віху в історії марки.
«Divo відкриває нову еру Bugatti – еру сучасного кузовобудування», – сказав президент компанії Стефан Вінкельман, назвавши автомобіль «шедевром автомобільної майстерності з особливою індивідуальністю».
Ця нова ера дозволяє Bugatti змінювати і налаштовувати базову технологію автомобіля, що і дозволило перетворити Chiron в Divo. Обмеження максимальної швидкості Divo до 380 км/год дало Bugatti свободу в розробці.
Вінкельманн назвав Divo «візуально і технічно незалежною моделлю». Досить поглянути на автомобіль, щоб переконатися в цьому особисто. Профіль став тоншим, що робить його більш «плоским» і спортивним, ніж Chiron. Попереду повітрозабірники на капоті покращують аеродинаміку, знижуючи опору повітря, а новий спойлер створює велику притискну силу. Частина повітря спрямовується в передні повітрозабірники, а також допомагає охолоджувати гальма.
Задня частина відрізняється унікальним дизайном тривимірних задніх ліхтарів з 44 точками, що світяться та утворюють химерну графіку задніх ліхтарів. Вони приголомшливо доповнюють вузькі світлодіодні фари спереду. Повітропровід NACA на даху допомагає подавати повітря 8,0-літрового двигуна Divo W16, який видає 1500 к.с. потужності. Ребро, що виходить з повітрозабірника, допомагає направляти повітря через широке крило, яке знаходиться над виступаючим дифузором і наконечниками вихлопних труб, надрукованих на 3D-принтері.
Bugatti планує побудувати всього 40 екземплярів гіперкара Divo вартістю не менше 5 млн євро кожен. Однак компанія вже продала всі 40 примірників.