Нова Toyota Sienna: крутий дизайн і суперекономічна гібридна система
Toyota представила повнорозмірний вен Sienna нового, четвертого за рахунком покоління — йому присвоїли заводський індекс XL40. Нагадаємо, Sienna випускається тільки на американському заводі концерну, цільовим ринком для моделі є США і Канада, хоча її також пропонують в Мексиці та Південній Кореї.
Забудьте часи, коли Тойоти вважалися нудними по дизайну машинами: як і інші моделі останньої хвилі, нова Sienna якщо і не красуня, то вже точно продукт з дуже виразним і незабутнім виглядом. Над стилем вена працювала розташована в Каліфорнії тойотівська студія CALTY – вона ж, наприклад, працювала над виглядом останньої Camry, тому в лініях двох моделей проглядається явна спорідненість. Найвиразніші особливості екстер’єру Сієни XL40 – складне пластичне рішення передка, величезний повітрозабірник в бампері, фари з виступом в нижній частині, а також розвинені «стегна» над задніми арками, що закінчуються «складками».
Sienna побудована на модульній платформі TNGA в модифікації для середньо- і повнорозмірних машин, якщо точніше, таке шасі називається TNGA-K. Цей «візок» вже використовувалася для Camry, Highlander, Avalon і RAV4 останніх генерацій.
Нова Sienna буде оснащуватися тільки гібридною силовою установкою, складеною з 2,5-літрового бензинового двигуна і двох електромоторів в версії 4×2 або трьох — у варіанті 4×4 (так, для Сієни традиційно пропонується повний привід). Така ж гібридна система 4×4 встановлюється на RAV4 Hybrid, що з’явився в 2019-му, але, по-перше, на Сієні система дефорсована до 243 к.с., а по-друге — тут немає функції підзарядки батареї від зовнішньої мережі. Передньопривідний варіант вена витрачає всього лише 7,2 л бензину на 100 км.
У Сієни – чотири передустановки режимів руху: 1) Normal, 2) Eco, 3) Sport і 4) EV. Перший — це варіант для щоденної їзди, другий — економічний, обмежує витрату енергії, третій — спортивний, «вичавлює» додаткову потужність, ну а четвертий — це режим руху на чистій електротязі, який працює на невисоких швидкостях.
Ще одна фішка — водій може вибрати настройку послідовного перемикання трансмісії вниз, щоб система з максимальною ефективністю проводила рекуперацію енергії гальмування для підзарядки батареї. Цей режим ідеальний для їзди по горбистій місцевості.
У салоні – 7-дюймовий цифровий дисплей замість традиційної комбінації приладів і 9-дюймовий екран медіасистеми з функціями Android Auto і Apple Carplay. Тут розкидано сім USB-портів, так що з будь-якого місця буде зручно підзарядити кишеньковий девайс. У топ-комплектації модель оснащується аудіосистемою преміум-класу з 12 динаміками, функцією проектування показань на лобове скло, а також відеокамерами кругового огляду.
Сидіння скомпоновані в три ряди, можливі семи- і восьмимісна схеми. В якості опції для другого ряду пропонуються роздільні «капітанські крісла», які можна зрушувати в поздовжньому напрямку в діапазоні 25 дюймів (63,5 см).
У стандартне оснащення автомобіля входить комплекс систем безпеки Toyota Safety Sense 2.0, який включає функцію моніторингу «сліпих» зон, систему запобігання зіткнень з розпізнаванням пішоходів, в тому числі в нічний час, систему сканування дорожніх знаків (проектуються в комбінацію приладів), функцію контролю за рухом по смузі.
Продажі нової Toyota Sienna стартують в США через кілька місяців. Ціни поки не розкриваються, модель генерації XL30 коштує в Америці від $31640.
Нагадаємо, що Sienna XL30 випускається з 2010 року, тобто десять років.