Tesla створює підводний електрокар

На складах компанії якраз припадає пилом прототип такої тачки, прикладом для якої став легендарний Lotus Esprit з «Джеймса Бонда»

У березні Tesla показала електричний кросовер Model Y, поставки якого повинні початися в кінці наступного року. Щоб це стало можливим, компанії потрібно налаштувати виробничі лінії своїх заводів вже сьогодні, пише ITsider.

За рахунок невеликої вартості Model Y може стати популярнішою за Model 3, Model Х і Model S разом узятих. Але кому це дійсно цікаво, коли на складах компанії припадає пилом прототип справжнісінького підводного електромобіля.

У вівторок, 11 червня, в Маунтін-В’ю, штат Каліфорнія, відбулися щорічні збори акціонерів Tesla. У його рамках було піднято питання про створення електромобіля-амфібії, який вийшло б використовувати як на дорозі, так і в воді. В теорії на такій машині вийшло б заїхати в море або озеро прямо з дороги. Швидше за все, для цього потрібен був би спеціальний під’їзд до водойми, повний привід для пересіченої місцевості на березі або інший механізм спуску на воду.

Відчуйте різницю – вітчизняний автомобіль-амфібія ЛуАЗ 967 М, який випускався до 1989 року. У відповідь на неординарне питання інвестора керівник Tesla Ілон Маск дав не менш оригінальну відповідь. Він сказав, що у компанії є навіть дизайн підводного електромобіля. Правда, не уточнив, концепт на папері або вже прототип. Під час опрацювання справжньої субмарини на електричній тязі інженери надихалися легендарним автомобілем Lotus Esprit з виїжджаючими з капота фарами. Хоча б просто покататися на такому багато хто мріє навіть сьогодні.

Lotus Esprit став по-справжньому популярним, коли з’явився у відомій кінострічці про Джеймса Бонда 1977 року під назвою «Шпигун, який мене любив» – це десятий фільм бондіани про агента 007 з Роджером Муром у головній ролі. Той самий Lotus Esprit Turbo 1985 року – майже як у Бонда.

До речі, Маск зазначив, що в його автопарку є і ця тачка. Він підкреслив, що було б круто створити аналогічний електромобіль, який зможе спускатися на воду. І зауважив, що не бачить в цьому нічого технічно неможливого. Єдине, попит на амфібію навряд чи був би хоч якось значущим для Tesla. Навіть звичайні електромобілі в світі сьогодні більше купують тільки ентузіасти, тому відволікатися на настільки вузький проект у інженерів компанії немає часу. Проте, в TechCrunch підкреслюють, що Ілон Маск залишив можливість доопрацювання свого підводного електромобіля відкритим. Можливо, коли-небудь він стане одним з шоу-карів компанії для виставок і презентацій.



Не пропустіть