Швидко прогріти салон автомобіля: названа головна помилка всіх водіїв

Перші хвилини в промерзлому з ночі автомобілі – найнеприємніші. Автовод розповідає, як правильно прогрівати авто.

Деякі автомобілісти включають вентилятор обігрівача на максимум, ледь запустивши двигун. На що вони розраховують при міцному морозі за бортом і холодному антифризі в системі охолодження машини – незрозуміло. Повітря, звичайно, буде не таким крижаним, як на вулиці, але зігріти точно не зможе. Та й двигун буде прогріватися повільніше, оскільки енергія витрачатиметься на прогрівання повітря в салоні. Направляти потік на вітрове скло при максимальній швидкості роботи вентилятора теж не варто: скло може не витримати і тріснути через різкий перепад температури. Щоб цього не сталося, скло слід відігрівати не локально, а рівномірно.

Інколи потрібно зовсім вимкнути вентилятор або залишити його на мінімальній швидкості. У міру прогріву швидкість можна збільшувати. Тільки не треба виставляти максимум, як тільки стрілка покажчика температури відірветься від нижнього поділу, а машина ще буде стояти на місці або вже рухатися в заторі: індикатор миттю повернеться на вихідне положення. І управління температурою повітря нічого не дасть: навіть при викрученій до межі в червоний сектор ручці система почне видавати відповідний потік, тільки прогрівшись.

На багатьох машинах з сучасними «холодними» двигунами застосовуються обігрівачі салону. Без них взимку в уповільненому міському русі тепла можна не дочекатися зовсім. Якщо у вашому автомобілі є така система, то зігріваючий потік з дефлекторів поллється практично відразу. У цьому випадку про описані вище процедури можна забути.

Найпростіше власникам клімат-контролю. Адекватно налаштована система при включеному автоматичному режимі сама розбереться, як діяти. Зазвичай відразу після запуску вона працює на малій швидкості, потім набирає потужності.

У будь-якому випадку ефективніше буде почати рух, давши машині кілька хвилин прогрітися на холостих обертах. Під час руху швидше прогріються і двигун, і салон.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти