Витрата палива Лачетті. На що звернути увагу

Напевно, кожний власник бюджетного автомобіля переймається проблемою витрати палива. Так, якщо у вас Ауді Q8, за витратою бензину мало хто слідкує.

Втім, майже всі власники Chevrolet Laceti ставляться до цього параметру вкрай прискіпливо.

Що впливає на витрату палива

Злі язики говорять, якщо вам не подобається витрата палива на Лачетті, купіть інший автомобіль. Ми з цим не згодні.

Наприклад, номінальна витрата палива на Шевроле Лачетті з двигуном 1,6 л з механічною КПП — 6 л по трасі, 9 л по місту, 7 л загалом. Як для сучасної машини це забагато.

Це дані виробника, але на практиці все виглядає дещо інакше. Деякі власники кажуть, що витрата складає не менш ніж 13 літрів на сотню. Це майже як Волга.

Проте є варіанти, аби зменшити витрату процентів на 20. Вони не такі радикальні, як-то заміна паливної апаратури або газорозподільчого механізму, але до них варто прислухатись.

Інжектор — не карбюратор

Більшість власників Лачетті перестрибнули у водійське крісло з салонів Жигулів або Москвичів. Варто розглянути різницю між карбюраторною та інжекторною системою живлення. Виключно з точки зору користувача.

Наприклад, режим відсічки був недоступним для власників карбюраторних машин.

Це нагадує режим гальмування двигуном на дизельних машинах. Але не все так просто. Інжекторна система Лачетті сама вираховує той момент, коли треба припинити подачу палива, головне — не тиснути на педаль, коли це не потрібно.

Ось простий приклад. Ми запускаємо двигун, він працює на холостих в діапазоні 800 обертів.

В цей час витрата палива становить, перераховуючи на протяг імпульсу форсунки 2,8 м/с. Під певним навантаженням, або в режимі відсічки витрата палива становить 1 м/c. Тобто, під час відсічки ми витрачаємо вдвічі менше палива.

Але варто подивитись на типові умови роботи двигуна. Звісно, в режимі відсічки їхати вигідніше. Втім, ось дані, отримані з бортового комп’ютера звичайного Лачетті 1,6 л:

  • температура антифризу становить не менш, ніж 70 градусів;
  • оберти колінвалу становлять не більше ніж 1500 обертів на хвилину;
  • дроссель повністю закритий;
  • і ще важлива річ — тиск у впускному тракті не повинен перевищувати 25 кПа.

Лайфхаки для зменшення витрати палива

Тобто, ми розігналися до дозволеної швидкості, але забудьте про педаль гальм.

Гальмуйте двигуном, якщо немає екстреної потреби. Не потрібно ставити механічну КПП на нейтралку, нехай двигун розбирається з навантаженням своїми силами. Це у нього вийде краще, повірте.

До того ж, якщо ми знаємо, що попереду заплановане зниження швидкості (ремонт дороги, похорон, корів ведуть), варто просто перемкнутись на нижчу передачу та продовжувати гальмувати двигуном. Це збереже нерви, частково ресурс двигуна, але особливо — паливо.

Але є нюанси в прошивках блоку керування двигуном. Якщо час імпульсу вприскування суттєво відрізняється від стандартного, потрібно пристосовуватись до саме цієї прошивки.

Річ у тім, що холості оберти можуть відрізнятись у прошивок, тоді гальмування двигуном не дасть того результату, на який ми розраховували.

Що робити, аби заощадити паливо

Все просто. Навіть якщо попередні викладки були не зовсім зрозумілими, ось кілька порад для власників Шевроле Лачетті, аби зменшити витрату бензину:

  1. Кожний електронний блок керування двигуном пристосовується до конкретного бензину на конкретній заправці. Чим менше ми будем змінювати заправки, тим менше роботи буде виконувати ЕБК. Блок просто буде витрачати менше часу на ідентифікацію палива.
  2. Для Лачетті властиво використовувати некоректні дані від датчика температури антифризу. Це не є критично, але свої похибки цей датчик вносить постійно. Його треба перевіряти, аби не вводити електронний блок керування двигуном в оману. В решті решт, ми самі залишимося в омані.
  3. Те ж саме стосується датчика температури повітря. Якщо він не досить коректно оцінює температуру, витрата палива може дещо вирости.
  4. Варто перевірити датчик детонації, якщо витрата палива на Шевроле Лачеті зашкалює. Цей датчик корегує кут випередження запалювання. Якщо він працює не коректно, не варто розраховувати на притомну витрату палива.
  5. Дросельний вузол. Якщо він забитий коксом, ні про яку економію палива мова не йде.

Крім того, тиск у шинах теж має значення. Чим менше тиск, тим більша витрата бензину.

Також режим їзди у межах 80 км/год сприяє економії палива. Наприклад, якщо ми їдемо зі швидкістю 90 км/год, ми економимо три хвилини на кожних 100 км, але по паливу це дасть досить значний розбіг із заводськими даними.

Власне, це не всі поради, але, якщо притримуватись хоча б їх, витрата палива на вашому Лачеті знизиться на 10-12%.

 

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти