Чому холостий хід небезпечний для двигуна

Робота автомобіля на холостому ходу має ряд негативних факторів: доводиться миритися зі зростаючими витратами на паливо, збитком для екології та, звичайно ж, з підвищеним зносом силових агрегатів. Якщо автомобіль годинами працює на холостому ходу, то не варто забувати, що пробіг на одометрі – вельми умовний показник робочого ресурсу на відміну від кількості мотогодин (годин, які відпрацював мотор). Особливо це слід враховувати, встановлюючи інтервали заміни масла.

Можливо, приводів для тривоги і побоювань було б менше, якби не зростання кількості турбованих малолітражних моторів, які використовуються в сучасному автопромі. Ресурс таких агрегатів все менше і менше, і не дай Боже, коли холості оберти стануть для водіїв недозволеною розкішшю. Тим більше, що підвищений знос супроводжується іншими проблемами, викликаними зловживанням таким режимом.

Перш за все, в двигуні на малих обертах знижується тиск масла і ускладнюється його циркуляція. При тривалій роботі двигуна вхолосту більше десяти хвилин в камери згоряння циліндрів надходить обмежена кількість горючої суміші, але з урахуванням низьких оборотів навіть при невеликому її вмісті вона не встигає згоріти повністю. Все це підвищує навантаження на силовий агрегат.

Під час тривалого перебування в уповільненій пробці іноді навіть можна відчути запах незгорілого бензину, який «випльовує» глушник разом з вихлопними газами. До того ж тривала робота двигуна на холостому ходу може привести до перегріву каталізатора і виходу його з ладу.

Крім того, при надмірному використанні низьких і холостих обертів висока ймовірність утворення відкладень сажі на свічках запалювання. Нагар істотно погіршує їх функціонування, що може стати причиною підвищеної витрати палива, зниження потужності і інших проблем.

джерело:  autonews.ua


Не пропустіть