Компанія Mercedes-Benz показала новий “спорткар з багажником”

В Женеві показали універсал Mercedes-Benz CLA Shooting Brake, який німці характеризують як «спорткар з багажником». За спорт тут буде відповідати, наприклад, топовий турбомотор 2.0 на 225 к.с. і 350 Н • м (мова про просту лінійці, AMG-версії вийдуть пізніше). На спорт працюють і низький центр ваги, і задня багатоважілька «еволюційної» платформи MFA2, що лежить в основі останньої генерації А-класу і його найближчих родичів, пише ельАВТО.

Ну а багажник для автомобіля з настільки витонченим профілем і заваленим заднім склом і правда непоганий: тут 505 л, що на десять більше, ніж у попередника. У минулого CLA Shooting Brake зовнішність була цікава, але витягнуті по горизонталі ліхтарі практичності не сприяли: вони сильно звужували просвіт п’ятої двері. У новому поколінні ліхтарі розділені на частини, це дозволило збільшити отвір (до багажника ми повернемося).

Інтерфейс MBUX тут представлений в останній своїй інтерпретації. Інтелектуальний помічник розрізняє голоси різних людей, що знаходяться в автомобілі, і не відволікається на репліки пасажирів, зате реагує на слова людини, який останнім вимовляв ключову фразу «Hey Mercedes». Салон універсала практично ідентичний інтер’єру купеподібного седана CLA.

Навколишнє підсвічування змінює 64 кольори, десять тем і кілька світлових ефектів. Новий помічник розрізняє побажання водія і пасажирів, активуючи, наприклад, масаж саме там, де потрібно. Німці рапортують, що в порівнянні з першим поколінням в універсалі підросли всі ключові розміри салону: запас простору як в ногах, так і над головами, а також в плечах на обох рядах. У салоні в залежності від комплектації та пакетів обладнання можуть з’являтися яскраві акценти в колір кузова.

Налаштування підвіски роблять CLA Shooting Brake поряд з седаном CLA самими спортивними за характером серед машин на передньопривідній мерседесівській платформі. Цьому сприяють і свої програми керуючої електроніки – скажімо, системи стабілізації. Природно, новачкові відрядили і останні версії помічників водія. Радари і камери бачать на 500 м вперед, дозволяючи машині в деяких умовах рухатися автономно (автоматичне повернення на смугу і асистент зміни смуги додаються).



Не пропустіть