З якої країни краще везти вживані авто з Європи
Останні роки в Україні великим попитом користуються вживані авто з Європи.
В Україну їх приганяють з приганяють з різних країн – Литви, Німеччини, Польщі, Болгарії, Нідерландів, Швейцарії та інших країн.
Не можна сказати, що всі автомобілі привезені з ЄС однакової якості, адже дуже багато залежить від того, в якій країні купується автомобіль. Велику роль відіграють ментальні звички, клімат та багато інших факторів.
OBOZREVATEL розібрався в цій непростій темі і з’ясував, як саме автомобілі в Європі відрізняються залежно від країни “прописки”.
Італія
Автомобільний італійський ринок досить специфічний. Його автомобілі мають два недоліки, один з яких пов’язаний зі спекотним кліматом країни. Через сильний вплив сонця на “італійських” машинах, особливо темного кольору, часто вигорає лак (чорні, сині та коричневі авто набувають мутнуватого відтінку). Тому машини з Італії регулярно полірують і навіть іноді підфарбовують, щоб освіжити вигляд кузова.
Другий момент – у цій країні часто неакуратно паркуються, тому в їхніх автомобілів постійно трапляються кузовні дефекти: притертості, тріснуті бампери тощо. Утім, частково це пов’язано ще й із середньовічними вулицями італійських міст – для автомобілів вони тіснуваті.
Також автомобілі в Італії досить специфічні в плані опцій. Наприклад, у кросовера BMW X5 E53 в повній комплектації може не бути підігріву сидінь – усе тому, що в цій країні така опція просто не потрібна, оскільки там немає сильних зим.
Зате через той же клімат автомобілі з Італії не страждають іржею та корозією (особливо це стосується тих машин, які експлуатуються в центральній і південній частинах країни).
Німеччина
В першу чергу треба мати на увазі, що характерна риса автомобілів на німецькому ринку – великі пробіги. Громадяни цієї країни – доволі багаті люди, тому вони багато їздять на особистому транспорті. У Німеччині звичайна справа – їздити на роботу на відстань у 50 або навіть 100 км. Крім того, там досить часто подорожують.
Іще одна особливість – велика частина автомобілів у країні, близько 90%, повністю обслужені. Німці підходять до цього питання з усією педантичністю – машини завозяться на СТО регулярно. Авто до 5 років переважно обслуговуються в офіційних дилерів.
Польща, Литва, Болгарія
Східна Європа справді багата на дешеві авто.
Ці ринки користуються найбільшим попитом в Україні, і не дивно – тут величезний вибір дешевих пропозицій. Але, як відомо, безкоштовний сир буває тільки в мишоловці: з автомобілями в Польщі, Литві та Болгарії потрібно бути обережними, вони можуть мати безліч “підводних каменів” щодо кузова, ходової, “історії” тощо. Водночас потрібно розуміти, що велика частина машин польського, литовського і болгарського ринку – це “втомлені” автомобілі, пригнані із Західної Європи.
Франція
Треба знати, що французи здебільшого їздять неакуратно, тому в їхніх автомобілях кузовні дефекти також не рідкість. Крім того, вони особливо не заморочуються над обслуговуванням. Через це автомобілі з Франції частіше за інших потребують фарбування та ремонту.
Швейцарія
Автомобілі зі Швейцарії гідні найвищих похвал. Вони цінуються через два критерії – по-перше, переважно це машини в багатих комплектаціях, по-друге – вони обслуговуються тільки на якісних і дорогих сервісах.
Швеція
У Швеції автомобілі часто страждають через холод.
З автомобілями зі Швеції не все так однозначно. З одного боку, вони добре обслужені, мають середні пробіги, але з іншого – часто страждають на іржу через холодний клімат.
Читайте також: Названі кращі вживані авто за бюджетною ціною