Названі п’ять помилок при використанні ручника, що скорочують йому життя
Автомобільні експерти розповіли про п’ять помилок, які можуть нашкодити системі механічного гальма стоянки.
Для деяких автолюбителів механічне гальмо стоянки є не тільки корисною системою полегшуючу експлуатацію автомобіля, але і використовується під час спортивної їзди, щоб направити машину в поворот. При дрифті на механізм ручного гальма лягає велике навантаження. Найчастіше це призводить до розтягування або обриву троса, а також швидкого зносу гальмівних колодок. Найнебезпечніше те, що якщо переоцінити свої драйверскі сили, то може початися неконтрольований занос і впоратися з ним буває дуже важко.
Також фахівці відзначили, що рух на «ручнику» є не найкращою ідеєю. Напевно, практично кожен водій хоча б раз починав рух, забувши зняти автомобіль з гальма стоянки. Неуважність може стати причиною швидкого зносу колодок, перегріву барабанів і гальмівних дисків. Крім того, на коробку передач і силовий агрегат лягають серйозні навантаження, які явно не збільшать термін служби авто.
Особливу увагу до «ручника» потрібно проявити взимку. Наприклад, якщо після довгої інтенсивної їзди або мийки залишити машину на «ручнику» перед різким похолоданням, то колодки напевно «прихопить» і тоді доведеться або «зривати» заблоковане колесо, або відправлятися на СТО. Краще залишити машину на передачі (механіка) або в режимі Parking (автоматизовані коробки). Якщо ж ви потрапили в неприємну ситуацію і колодки примерзли, то можна спробувати відігріти механізм теплою водою, поливши барабан або диск з пляшки або чайника. З дисковими механізмами все ще простіше. Розморозити їх допоможе звичайна «омивайка», яку потрібно буде вилити безпосередньо на колодки.
Багато автолюбителів люблять затягувати «ручник» від душі, буквально поки вистачає сил, причому цим грішать навіть тендітні дівчата. Фахівці нагадують, що при правильно відрегульованому механізмі має бути близько 3-4 клацань.
Не варто повністю довірятися ручному гальму, не застосовуючи для фіксації машини також і передачу (механіка). Наприклад, якщо залишити машину на ухилі більше 10 градусів, то зусилля ручного гальма може не вистачити, і машина може скотитися вниз. Неправильно налаштований «ручник» може підвести в будь-який момент. А якщо залишити машину надовго, то колодки можуть просто «прикипіти» і тоді без ремонту не обійтися. Тому якщо ставите автомобіль на прикол надовго, наприклад, в гаражі, включіть передачу, а під колеса підкладіть цеглини або упори.
Читайте також: Експерти розповіли, чим холостий хід шкодить двигуну автомобіля