Названо топ-5 автомобілів, які виявилися занадто інноваційними для свого часу

Кількість моделей автомобілів, які з’являються на ринку навіть щорічно, вражає. Однак ця стійка тенденція лише підстьобує конструкторів і концерни лише нарощувати темпи виробництва чергового свого дітища. От тільки часом чергова нова машина виявляється буквально не в своєму часі. Причому це явище може мати два вектора: або концепт готували до випуску занадто довго, або навпаки – технології, використані при створенні машини значно випереджають свій час.

Вашій увазі «п’ятірка» автомобілів, які виявилися занадто інноваційними для періоду своєї появи.

1. Oldsmobile Jetfire

Це сьогодні наявність в автомобілі турбованого двигуна з чималою кількістю кінських сил є розповсюдженою тенденцією. Але мало хто пам’ятає, як і на якій моделі з’явилася ця технологія. А сталося це в 1962 році, і першою машиною, яка придбала дану інновацію, став Oldsmobile Jetfire: на нього поставили 3.5 літровий двигун V8 з турбіною, який був здатний видавати до 215 кінських сил. Крім того, саме ця модель стала першим серійним авто з турбованим двигуном.

2. Aston Martin Lagonda

Важко сказати, коли саме цифрові технології стали проникати в наше життя, адже в різних сферах це сталося в різний час. Зате знавці історії автомобільної галузі відразу дадуть відповідь на це питання – в сімдесятих роках двадцятого століття. Адже саме тоді був пущений у виробництво знаменитий Aston Martin Lagonda.

По суті, він володів відразу двома відмінними рисами: футуристичний дизайном і наявністю в салоні бортового комп’ютера з ЖК-дисплеєм і сенсорними кнопками. Однак тодішній рівень розвитку технологій, мабуть, не дозволяв створити не тільки інноваційну, а й якісну «начинку» для автомобіля: гаджет з майбутнього в минулому досить швидко виходив з ладу.

3. Lamborghini Miura

Про поняття «суперкар» сьогодні не говорить хіба що той, хто абсолютно не проявляє ніякого інтересу до автомобільної галузі. Це й не дивно, адже сьогодні машини, які гідні носити це прізвисько, створюються і випускаються на ринок регулярно. А ось першопрохідцем в цій тенденції стала модель Lamborghini Miura. Презентація цього унікального тоді концепту відбулася в 1966 році, в рамках Женевського автосалону, де він викликав справжній фурор. Дизайн цього автомобіля настільки зробив крок далеко вперед, що і сучасний обиватель НЕ буде до нього байдужий. Крім того, не без сюрпризів виявилася і конструкція моделі – Lamborghini Miura є першою машиною зі середнємоторним компонуванням.

4. Jensen FF

Про те, який ефект на автобудування справило введення повного приводу, говорити навіть не доводиться. Однак в історії появи цієї технології багато хто може увійти в оману. А все тому, що вважається, ніби це фахівці Audi першими вирішили використовувати повний привід в серійному виробництві. А насправді, першопрохідцем став легковий автомобіль з Великобританії Jensen FF, і сталося це ще в шістдесятих роках минулого століття. Правда, попит на нього був невеликий, адже вартість даної модифікації була на порядок вище, ніж їх заднепривідного аналога, однак це не завадило інноваційному тоді повному приводу успішно і якісно працювати.

5. Honda Accord

Про появу системи навігації в автомобілях можна говорити з різної точки зору, адже перші прототипи даної технології з’явилися ще в тридцятих роках минулого століття. А ось перша максимально наближена до сучасної апаратура стала доступна обивателю в серійній моделі Honda Accord 1981 року випуску. На ній система GPS представляла собою прилад, всередині якого містилася спеціальна плівка з картами місцевості, а місце розташування автомобіля відстежувалося за допомогою гіроскопа.

Читайте також: Названо найкращі повнопривідні кросовери, які відрізняються доступною ціною

Джерело novate.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти