Cupra планує випустити електромобіль Tavascan потужністю 302 кінських сил

Бос Cupra Уейн Гріффітс сказав, що компанія як і раніше «мріє» запустити у виробництво електричний концепт Tavascan, але натякнув, що це малоймовірно до 2024 року.

Концепт позашляховика-купе, побудований на платформі Volkswagen Group MEB, був вперше показаний на торішньому автосалоні у Франкфурті з радикальним зовнішнім виглядом і двомоторним силовим агрегатом потужністю 302 к.с.

Читайте також: Названі 3 автомобілі, які можуть стати відмінною інвестицією в майбутнє

Гріффітс сказав, що Tavascan – це «мрія для бренду, і ми боремося за її втілення». Він додав: «Це проект, над яким ми працюємо, але ми не готові оголосити дати або час, не тому, що у нас є сумніви, а тому, що у нас є багато інших моделей, які потрібно запустити в першу чергу. У найближчі кілька років трубопровід заповнений».

Ці моделі включають новий кросовер Formentor і el-Born, перший повноцінний електромобіль Cupra, який буде запущений в наступному році.

Гріффітс відмовився коментувати повідомлення про те, що Tavascan може бути побудований в Китаї з 2024 року в рамках спільного підприємства VW Group і JAC Motors.

Названий на честь гірськолижного курорту недалеко від французького кордону в Каталонією, Tavascan поєднує в собі «присутність позашляховика з гладкістю спортивного купе» і демонструє еволюцію дизайну Cupra в міру того, як він іде від своєї материнської компанії Seat.

Передня частина Tavascan спроектована таким чином, щоб врівноважити прагнення до «мускулистості і динамічності», як заявляє компанія, з зовнішньою формою, відточеною для підвищення аеродинамічної ефективності. Передня частина також призначена для створення «абсолютно іншої точки фокусування», ніж у звичайних автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння, логотипом Cupra, що підсвічується, встановленим низько, під глухою «решіткою». Окремий значок з написом «Cupra» на вентиляційному отворі, з’єднаному з фарами.

Читайте також: Названі автомобілі, які складно продати на вторинному ринку

Стверджується, що кожний вентиляційний отвір і планка на корпусі служать одній меті, дозволяючи повітрю текти по корпусу або направляючи його всередину для охолодження батарей. Модель також оснащена аерооптимізованими 22-дюймовими колесами.

Cupra стверджує, що інтер’єр «поєднує в собі матеріальні і технологічні концепції з відкритістю і спрямованістю» за рахунок використання «контрастних кольорів, структурного вуглецю і динамічних підходів до технологій і дизайну». Шкіра, карбон і алькантара – переважаючі матеріали.

Є плаваюча приладова панель, але в центрі уваги знаходяться цифрова приладова панель і 13-дюймовий інформаційно-розважальний екран. При необхідності 13-дюймовий екран можна перемістити в сторону пасажира, а в сидіння вбудовані функції підключення динаміка і смартфона.

Cupra підкреслює, що концепція Tavascan покликана забезпечити «продуктивність, динаміку і керованість, які потрібні її клієнтам». З цією метою він оснащений двомоторною електричною трансмісією, розвиваючої 302 к.с., що дозволяє розганятися до 100 км / год менш ніж за 6,5 секунди.

Tavascan використовує дуже гнучку платформу MEB Volkswagen Group, що об’єднує два двигуна на обох осях для повного приводу. У днищі знаходиться літій-іонний акумулятор ємністю 77 кВт · год, взятий з версії VW ID 3 з максимальною ємністю. Заявлений запас ходу складає 450км.

Бренд прогнозує, що ринок електричних позашляховиків-купе буде рости на 15% щороку, і сподівається отримати з цього вигоду з допомогою майбутніх моделей, створених на базі Tavascan.

Читайте також: Китайський виробник представив нахабну копію культового Volkswagen

Джерело autocar.co.uk


загрузка...

загрузка...