Volkswagen презентував свій перший електрокросовер ID.4
Німецький автовиробник Volkswagen представив перший електричний кросовер бренду ID 4, пише Твоя МАШИНА посилаючись на Autocar.
Новий електрокар надійде в продаж в Європі в кінці цього року і, на відміну від недавно випущеного хетчбека ID 3, також буде виготовлятися і продаватися в Китаї і США.
Компанія Volkswagen має намір продавати 1,5 мільйона електромобілів на рік до 2025 року, і за оцінками ID 4 становитиме третину від цієї суми.
Електрокар зроблений на тій же електричній платформі MEB, що і ID 3, і в кінцевому підсумку буде пропонуватися як з заднім, так і з повним приводом, з чотирма різними виходами потужності і двома варіантами розміру батареї. Діапазон доливання гарячої ID 4 GTX з 302bhp також в стадії розробки.
ID 4 спочатку буде виготовлятися на заводі VW в Цвікау в Німеччині. Як і у випадку з ID 3, перші випущені версії будуть обмеженими тиражами моделей First Edition, потужністю 201 к.с. і 229 Нм від одного двигуна, який приводить в рух задні колеса, і батареї на 77 кВтг.
Це дає ID 4 First Edition максимальну швидкість 160 км/год, час розгону до 100 кілометрів на годину за 8,5 секунди і офіційну дальність ходу 517 км.
У Німеччині ціна на ID 4 First Edition буде починатися від 49 950 євро (близько 1,6 млн гривень), а версія First Max з більш високими характеристиками буде коштувати 59 950 євро (близько 1,9 млн гривень).
Його конкурентами стануть Kia e-Niro, в даний час найпоширеніший доступний електричний кросовер в Європі, а також з прийдешніми Tesla Model Y і Mustang Mach-e.
ID 4 також буде пропонуватися з заднім приводом: 146 к.с., 168 к.с. з батареєю 52 кВт і 173 к.с. з агрегатом 77 кВт. Двомоторний повнопривідний GTX з’явиться в наступному році разом з версією на 262 к.с., обидві з батареєю потужністю 77 кВт. Велику батарею можна заряджати до 125 кВт.
Дизайн ID 4 в значній мірі заснований на стилі ID 3, при цьому велика робота була спрямована на оптимізацію аеродинамічної ефективності кузова позашляховика. Фірма стверджує, що досягла коефіцієнта лобового опору 0,28.
У стандартну комплектацію ID 4 входять світлодіодні ліхтарі, а в якості опції – система VW IQ Light з автоматичним регулюванням. Перші моделі будуть пропонуватися з 20-дюймовими і 21-дюймовими колесами.
4584 мм в довжину 1852 мм в ширину і 1612 мм у висоту, з колісною базою 2766 мм, ID 4 на 102 мм довше і на 13 мм ширше, ніж позашляховик VW Tiguan з бензиновим двигуном.
Завдяки довгій колісній базі і відносно коротким звісам ID 4 має радіус повороту 10,2 м, а також збільшує внутрішній простір. Як і у випадку з ID 3, інтер’єр має відкритий мінімалістський дизайн з великими сенсорними екранами, які сумісні з голосовим управлінням, замінюючи більшу частину фізичного розподільного пристрою. «Кулісний» перемикач на рульовій колонці використовується для вибору трьох режимів руху. Центральний сенсорний екран має розмір 10,0 дюйма в моделі First і 12,0 дюйма в моделях з більш високими характеристиками.
Багажник пропонує 543 літра внутрішнього простору, яке збільшується до 1575 літрів при складених задніх сидіннях. Автомобіль може буксирувати причепи масою до 1000 кг.
ID 4 пропонує інтерактивні послуги через систему VW We Connect Start з рядом пропонованих систем допомоги IQ Drive, включаючи допомогу при русі по смузі, допомога при гальмуванні і адаптивний круїз-контроль. Електроніка живиться від нової системи, побудованої на двох комп’ютерах, оновлення якої доступні по повітрю.
Шасі оснащене стійками MacPherson спереду і багатоважельною системою ззаду, з додатковим управлінням демпфуванням. Прогресивне рульове управління, при якому передавальне відношення стає більш прямим у міру повороту колеса, також є на деяких моделях.
Перші моделі, представлені в Німеччині, будуть мати ряд ексклюзивних кольорів, а також тоновані задні вікна, камеру заднього виду і обігрів сидінь і рульового колеса. Моделі Max вищого рівня додають додаткові поліпшення, такі як світлодіодне матричне освітлення, панорамний скляний дах і багажник з електроприводом.
Спочатку ID 4 буде виготовлятися в Цвікау, а виробництво версій для цього ринку в Китаї незабаром почнеться на заводах VW в Антін і Фошань. Він також буде проводитися в місті Чаттануга в США для цього ринку, починаючи з 2022 року, коли виробництво також почнеться в Емдені, Німеччина.
VW стверджує, що виробництво ID 4 в Цвіккау повністю вуглецево нейтрально.
Читайте також: Новий електричний Volkswagen ID.3 обігнав за продажами Tesla Model 3