Водіям розповіли, чому не можна заправлятися, якщо на АЗС стоїть бензовоз
Деякі водії не заправлятимуться, поки на заправці стоїть бензовоз. Чи виправдане таке рішення, розповість «Твоя МАШИНА».
Спочатку потрібно розібратися, як працює злив палива. Цистерну заземлюють, під колеса ставлять противідкатні «черевики», а також перевіряють наявність пломб. Потім оператор зобов’язаний взяти пробу, щоб унеможливити вміст у паливі води та інших механічних домішок. Заправка через колонки повинна починатися через 15-20 хвилин, щоб паливо відстоялося.
Після зливу палива з дна резервуару може піднятися осад: дрібні частинки фарби, бруду або іржі. Якщо ці речовини потраплять у паливну систему, то паливні фільтри засмічуються та спровокують перегрів паливного насоса. Це може спричинити спрацювання запобіжного клапана. Тоді насос перестане тримати тиск, що призведе до проблем із запуском двигуна.
Після заміни паливного фільтра пошкоджений бензонасос може продовжувати скидати тиск. Також при їзді на високих оборотах підтримуватиметься неправильний тиск, що призведе до детонації, прогорання поршнів та клапанів та інших поломок.
Тому якщо на АЗС стоїть бензовоз, то заправлятись там не варто. Також перед тим, як заливати паливо, слід спитати, як давно зливалося пальне. Також бажано встановити додатковий сітчастий фільтр. Краще, щоб корпус був прозорим, так можна стежити за станом палива. Потемніння говоритиме про те, що паливо забруднене.