В Україні запровадять нові штрафи: скільки і за що доведеться платити
В Україні хочуть внести певні зміни в заходи спрямовані на підвищення безпеки дорожнього руху. Деякі штрафи пропонують ввести, а деякі посилити.
1. Запровадження штрафу для пасажирів без пасків безпеки або шоломів
Нардепи пропонують ввести покарання у вигляді штрафу в 510 гривень для пасажирів, які не користуються шоломами або ременями безпеки. В даний момент за дане порушення штрафують безпосередньо водіїв. Але притягувати до відповідальності хочуть саме пасажирів.
2. Збільшення штрафів за керування транспортними засобами з технічними несправностями
За статистикою в Україні однією з основних причин ДТП є транспортні засоби з технічними несправностями. Тому народні депутати хочуть збільшити штрафи для водіїв, які керують несправними транспортними засобами.
Внесений законопроєкт №9210 передбачає:
– збільшення штрафу за керування транспортними засобами, експлуатація яких заборонена через технічні несправності або які незаконно переобладнані, до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, або в 2,5 рази, до 850 грн. (замість 340 грн.);
– те саме порушення, але з використанням транспорту для перевезення пасажирів, вантажів або пошти, тягне за собою штраф у розмірі 1700 грн (замість нинішніх 680 грн);
– керування транспортним засобом без чинного сертифіката відповідності технічним нормам – штраф 850 грн;
– повторне порушення протягом року тягне за собою подвійний штраф, а систематичне порушення (три і більше протягом року) у разі скоєння ДТП через несправність – потрійний штраф (тобто 2550 грн за керування несправною машиною або 5100 грн за передачу несправного автомобіля для перевезення) з позбавленням прав на строк до 6 місяців та з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.
3. Заборона на транспортні засоби, що порушують екологічні норми
Також в Україні хочуть вирішити екологічні проблеми, тому депутати пропонують заборонити експлуатацію ввезених з-за кордону автомобілів, які не мають документів, що засвідчують їх відповідність вимогам технічних регламентів (від Євро-2 до Євро-6) та екологічних стандартів.