Чому на автомобілі перестали встановлювати металеві антени

А чи пам’ятайте ви часи, коли автомобілі були прикрашені довжелезними металевими радіоантенами, що нагадують флагштоки? Але ж красиво було… Тоді чому зараз від цього відмовились?

Зовнішні або пасивні антени підключаються до магнітоли і, на відміну від активних антен, які дислокуються в салоні і захищені від зовнішніх впливів, прості і більш чутливі.

Зараз телескопічні або стаціонарні антени зустрінеш хіба що на якихось класичних моделях, хоча на деяких сучасних машинах вони теж застосовуються. Але зазвичай роль антени відіграє пластмасовий елемент, відомий як «акулячий плавник». Вірніше, це кожух, а все найголовніше знаходиться під ним.

Компанія BMW стала однією з перших, які застосували подібний пристрій – зокрема, він прикрашав дах технічно складної «сімки» покоління E65.

Інженери стали використовувати подібні пристрої з цілого ряду причин. По-перше, традиційна антена збільшує висоту автомобіля і в окремих випадках, якщо вона встановлена ​​на даху, це може стати проблемою при виїзді з низьких гаражів. Крім того, вона не привертає уваги вандалів, яким деколи хочеться зігнути або зав’язати антену на вузол.

І, по-друге, мабуть, найважливіше. «Акулячий плавник» являє собою компактну комбіновану антену не тільки для AM/FM радіохвиль, але також GPS і GSM, що вкрай важливо для сучасних автомобілістів.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти