Назвали топ-10 компактних кросоверів і позашляховиків з найменшою витратою палива

У зв’язку з постійно зростаючими цінами на паливо слід звернути увагу на економічні позашляховики і кросовери. «Твоя МАШИНА» назвала найкращі з них.

Сама економічна машина – це Suzuki SX4. Автомобіль з 1,6-літровим двигуном на 117 к.с., переднім приводом і МКПП витрачає всього 7,6 літра на 100 км. Є також більш потужні модифікації з «автоматом», та й витрата палива таких авто вище.

На другому місці знаходиться Geely Coolray, витрачає 8,1 літра на 100 км. Продається модель з 1,5-літровим турбомотором на 150 к.с., 7-ступінчастим “роботом” та переднім приводом. Модель за кілька місяців стала популярнішою, ніж Geely Atlas – колишній лідер продажів.

Замикає трійку KIA Seltos, під капотом у якого 1,6-літровий двигун потужністю 123 к.с. По місту на 100 км машина витрачає 8,7 літра.

Схожі показники, а саме 8,8 літра на 100 км, показує Chery Tiggo 4 з 1,5-літровим двигуном на 113 к.с.

Замикає п’ятірку кращих знову корейський автомобіль – KIA Soul, оснащений 1,6-літровим двигуном на 123 к.с. На 100 км потрібно 8,9 літра палива.

Рівно 9 літрів витрачає Hyundai Creta. Автомобіль обладнаний 1,6-літровим 123-сильним двигуном і МКПП. А ось у версії з «автоматом» витрата палива становить вже 9,2 літра на сотню.

На сьомому місці розташувався Skoda Karoq з двигуном 1,6 літра потужністю 110 к.с., що працює з 5-ступінчастою «механікою». Варіант з двигуном 1.4 TSI на 150 к.с. і 8-ступінчастим “автоматом”, який продавався раніше, витрачав менше палива – 8,3 літра.

Восьме місце зайняв Nissan Terrano, якому необхідно 9,3 літра на 100 км. Цей передньопривідний автомобіль оснащений МКПП і двигуном об’ємом 1,6 літра, що працює з віддачею 114 к.с.

На дев’ятому місці перебуває LADA Niva Legend з 1,7-літровим двигуном на 83 к.с. Машині з переднім приводом на 100 км потрібно 12,1 літра палива.

І замикає рейтинг LADA Niva Travel, яка оснащується 1,7-літровим двигуном потужністю 80 к.с. Її витрата палива становить 13,4 літра на 100 км шляху.

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти