Колір допоможе заощадити: названі популярні і “провальні” відтінки вживаних авто
Популярний німецький портал Mobile.de провів дослідження на тему впливу кольору авто на його вартість в разі перепродажу.
Традиційно фаворитом став чорний колір, а ось яскраві кольори виявилися в самому кінці рейтингу.
Отже, за даними звіту, найбільш популярними у покупців автомобілі чорного і сірого кольорів. На частку першого припадає 26,9% від загального ринку, а сірий займає 19,5%.
Якщо говорити про ціну, то автомобілі чорного кольору в середньому на 9,5% дорожче аналогічних моделей в інших кольорах, а сірі – на 9,7%. У грошовому еквіваленті виходить, що покупці в середньому готові переплачувати за чорний або сірий автомобіль приблизно 2000 євро.
Крім того, рекламне оголошення про продаж чорного або сірого автомобіля отримує в середньому 525 кліків, що на 17,5% більше, ніж по ринку в цілому і на 19,2% більше, ніж в минулому році.
Для тих, хто хоче максимально дешево придбати автомобіль, пропонується можливість стати володарем фіолетової машини. За інших рівних такий екземпляр на 27,2% дешевше аналогів. На другому місці за цим показником – сріблясті авто (-25%), а третє місце – у машин золотистого відтінку (-23,1%). Як виявилося, червоні і сині відтінки також не в тренді, тому їх вартість на 11,5% і 9,8% нижче аналогів інших кольорів.
Але якщо ви вирішили вибрати автомобіль яскравого кольору, аналітики пропонують придивитися до жовтих машин, вартість яких в разі подальшого перепродажу в середньому на 13,3% вище аналогів.