Назвали топ-6 автомобілів по частоті обривів ременя ГРМ

Фахівці назвали моделі, у яких найрідше спостерігається ранній обрив ременя ГРМ, передає «Твоя МАШИНА» .

Обрив ременя ГРМ призводить до того, що автомобіль перестає їхати. Також поломка загрожує пошкодженням групи клапанів і ряду інших елементів силової установки. Тому міняти ремінь ГРМ слід згідно з регламентом, який встановив виробник.

Найчастіше міняти ремінь ГРМ потрібно у моделей сімейства Lada Kalina і Granta. Причому це обумовлено не самим ременем, а помпою, яка виходить з ладу ще до 50 тис. Км пробігу. Те ж саме стосується соплатформенних Datsun On-Do і Mi-Do, які оснащуються тими ж моторами. Ремінь в цих машинах рекомендується міняти кожні 75 тис. Км, а краще 60 тис. Км.

На іномарках ремінь ГРМ служить в середньому до 150 тис. Км, хоча це стосується не всіх машин. Так, на седанах Hyundai Elantra 2002-2006 років швидко з’являється люфт роликів, через що зношується зубчастий ремінь ГРМ. Тому в цих автомобілях ремінь ГРМ рекомендується міняти кожні 60 тис. Км, але краще робити це ще частіше – раз в 45 тис. Км.

Також частий обрив ременя ГРМ загрожує машинам Skoda Octavia першого покоління 1998-2011 років. Міняти ремінь слід кожні 50 тис. Км. На цей раз помпа надійна, тому можна придбати лише ремкомплект з самого ременя і роликів натяжителя.

Бюджетний Chevrolet Lanos – автомобіль надійний, якщо закрити очі на частий обрив ременя ГРМ. Його знос може прискоритися через патьоків масла, які призводять до потрапляння масла в вузол ГРМ через негерметичний сальник коленвала.

Кросовер Chery Tiggo (T11) оснащувався двигунами об’ємом 1,8 і 2,0 літра, які страждали не один пропонує кращі якості деталей. Так, текти сальника коленвала значно зменшує термін служби ременя ГРМ. Він не може протриматися навіть нормативні 60 тис. Км.


Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти