Назвали топ-6 автомобілів по частоті обривів ременя ГРМ
Фахівці назвали моделі, у яких найрідше спостерігається ранній обрив ременя ГРМ, передає «Твоя МАШИНА» .
Обрив ременя ГРМ призводить до того, що автомобіль перестає їхати. Також поломка загрожує пошкодженням групи клапанів і ряду інших елементів силової установки. Тому міняти ремінь ГРМ слід згідно з регламентом, який встановив виробник.
Найчастіше міняти ремінь ГРМ потрібно у моделей сімейства Lada Kalina і Granta. Причому це обумовлено не самим ременем, а помпою, яка виходить з ладу ще до 50 тис. Км пробігу. Те ж саме стосується соплатформенних Datsun On-Do і Mi-Do, які оснащуються тими ж моторами. Ремінь в цих машинах рекомендується міняти кожні 75 тис. Км, а краще 60 тис. Км.
На іномарках ремінь ГРМ служить в середньому до 150 тис. Км, хоча це стосується не всіх машин. Так, на седанах Hyundai Elantra 2002-2006 років швидко з’являється люфт роликів, через що зношується зубчастий ремінь ГРМ. Тому в цих автомобілях ремінь ГРМ рекомендується міняти кожні 60 тис. Км, але краще робити це ще частіше – раз в 45 тис. Км.
Також частий обрив ременя ГРМ загрожує машинам Skoda Octavia першого покоління 1998-2011 років. Міняти ремінь слід кожні 50 тис. Км. На цей раз помпа надійна, тому можна придбати лише ремкомплект з самого ременя і роликів натяжителя.
Бюджетний Chevrolet Lanos – автомобіль надійний, якщо закрити очі на частий обрив ременя ГРМ. Його знос може прискоритися через патьоків масла, які призводять до потрапляння масла в вузол ГРМ через негерметичний сальник коленвала.
Кросовер Chery Tiggo (T11) оснащувався двигунами об’ємом 1,8 і 2,0 літра, які страждали не один пропонує кращі якості деталей. Так, текти сальника коленвала значно зменшує термін служби ременя ГРМ. Він не може протриматися навіть нормативні 60 тис. Км.