Як визначити, звідки береться гул в автомобілі, а потім його усунути
Гул в автомобілі може вказати на несправність. Однак не завжди вдається зрозуміти, в чому саме криється проблема, передає «Твоя МАШИНА» .
Причиною гулу може стати гідропідсилювач керма, а вірніше рівень рідини. Слід перевірити її кількість в розширювальному бачку – він завжди повинен бути повністю заповнений. Також слід перевірити стан рідини – вона не повинна бути чорною. При необхідності гідравлічну рідину слід замінити або долити. У половині випадків цього вистачає, щоб гул зник. Якщо не допомогло, то причина може бути в підшипнику гидронасоса.
Складніше, якщо поломка криється в несправності підшипника коленвала. Таку проблему можна виявити тільки при критичному зносі. В такому випадку буде не гул, а шурхіт при натисканні на педаль зчеплення. Таку перевірку слід проводити в абсолютній тиші.
Якщо зносилися ступичні підшипники, то варто насторожитися. Така поломка небезпечна, адже підшипник, який вже почав гудіти, є міною уповільненої дії. Щоб визначити, який саме підшипник зламаний, треба розігнатися до 80 км / год і злегка повернути черзі вправо і вліво. Якщо при нахилі вправо звук зникне, значить, несправний підшипник з правого боку. Якщо вліво – то з лівої.
Основна ознака зношеного підшипника – це гул, схожий на гул при зльоті літака. Такий звук з’являється при швидкості більше 80-90 км / ч і йде зовні автомобіля.
Не слід плутати звук зношеного підшипника маточини і коробки передач. Трансмісія при зносі КПП буде видавати глухий і важкий гул, який буде залишатися постійним при відкритті і закритті стекол. При цьому підозрілий звук стане помітним уже при 60 км / ч, а зменшується він при гальмуванні двигуном. Під час набору швидкості може лунати кряхтение або скрегіт.
Варто оглянути корпус гідропідсилювача керма. Якщо є сліди масла, то йде інтенсивний підсмоктування повітря, що теж може бути причиною гулу. Таку поломку слід негайно усунути. При необхідності треба замінити рідину ГУР.
Небезпечним може бути і гул редуктора або однієї з півосей на автомобілях з повним приводом. У цьому можуть бути винні як підшипники механізму, так і головна пара редуктора. Гул при такій несправності буде супроводжуватися постукуванням. Слід переконатися, що закручена гайка хвостовика – гудіння може виходити саме звідти. Дізнатися про знос підшипників в півосях можна тільки при детальній діагностиці в автосервісі.