Як японські автомобілі отримали передній привід

29 жовтня 1965 року на 12-му Токійському мотор-шоу було представлено новий Subaru 1000. Це одна з перших японських моделей, що отримала передній привід та унікальний двигун типу Boxer, передає «Твоя МАШИНА».

Автомобіль продавався із чотиридверним кузовом седан із травня 1966 року. Двохдверка вийшла трохи пізніше – 15 лютого 1967 року. У вересні модель з’явилася у кузові універсал.

Габарити були невеликі: 3930х1480х1390 мм, вага складала 670 – 690 кг залежно від модифікації. Новаторський опозитний двигун на автомобілі Subaru 1000 мав рідинне охолодження і був верхньоклапанним, з нижнім розподільним валом та штовхачами.

У 1967 році на автосалоні в Токіо представили потужнішу версію Subaru 1000SS. Вона мала два карбюратори, а ступінь стиснення підвищили до 10:1. Це підняло потужність до 67 л. і дозволило машині розганятися до 150 км/год. Передні гальма були дисковими.

Джерело autocentre.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти