Назвали топ-3 японських рамних позашляховиків, які змінили покоління у 2021 році.

Рамних позашляховиків залишається дедалі менше, оскільки їх зміщують міські кросовери з кузовом, що несе. Журналісти назвали три рамні позашляховики, які оновилися цього року, передає «Твоя МАШИНА».

Toyota Land Cruiser 300

По-справжньому довгоочікувана модель, адже минуле покоління виходило далекого 2007 року. Новинка побудована на архітектурі TNGA GA-F і отримала жорсткішу раму, зроблену з суцільнометалевих елементів з високоміцної сталі. Автомобіль став виглядати сучасніше, також з’явилася світлодіодна оптика, масивні грати радіатора та бампер складної форми.

Салон оснастили «діючим» дисплеєм інформаційно-розважального комплексу діагоналлю 12,3 дюйма, підігрівом та вентиляцією сидінь, а також функцією бездротової зарядки смартфона. Крім того, позашляховик можна запускати за допомогою відбитка пальця.

Рухає автомобілем бензиновий 3,5-літровий турбований V6 на 415 л. і 650 Нм, до якого йде 10-ступінчаста АКПП у поєднанні із системою повного приводу. Сотню машина набирає за 6,7 секунд. Також доступний 3,3-літровий дизельний агрегат, який видає 299 л. і 700 Нм крутного моменту.

Lexus LX

Нещодавно презентували нове покоління Lexus LX. Автомобіль отримав ті ж вузли та агрегати, що і Toyota Land Cruiser 300. Машина виділяється величезними хромованими ґратами радіатора хитромудрої форми, яка гармонійно поєднується зі стильною головною оптикою. Також на кузові автомобіля можна побачити буквене написання назви марки, а не логотип.

У салоні знаходяться два дисплеї: верхній 12,3-дюймовий екран використовується для взаємодії з інформаційно-розважальним комплексом, а 7-дюймовим дисплеєм здійснюється налаштування кліматичної системи та їздових налаштувань. Як опція йде цікава система Multi-terrain Monitor, яка використовується для оцінки стану дороги під дном автомобіля та навколо коліс. Запускати двигун можна відбитком пальця.

Toyota Tundra

Модель третього покоління отримала нову раму, комфортабельний салон та нову моторну лінійку, де більше немає атмосферних силових установок. Такі зміни відбулися через те, що новинка побудована на платформі Land Cruiser 300. Модель доступна з дворядною кабіною, а також стандартним або подовженим кузовом. Але найбільше уваги варта модифікація CrewMax, яка отримала безліч технічних поліпшень.

Базова версія оснащена 3,5-літровим турбованим V6 із віддачею 389 к.с. і крутний момент 649 Нм. Також доступна гібридна силова установка i-Force Max потужністю 437 л. та 790 Нм. Як трансмісія йде 10-ступінчаста АКПП. Привід – як задній, і повний. У салоні знаходиться сучасна мультимедійна система з екраном на 8 дюймів у базовій версії або 14 дюймів у топовому варіанті.

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти