Назвали топ-5 електромобілів-офіціалів: інновації без ризику для гаманця

Автомобільні експерти зібрали п’ятірку найцікавіших нових електрокарів із оптимальним співвідношенням ціни та споживчих якостей.

Hyundai Ioniq Electric – від 935 тис. гривень

Оновлений Hyundai Ioniq Electric – це повноцінний 5-дверний сімейний хетчбек, який має просторий салон, великий багажник, м’яку підвіску. Після оновлення електрокар отримав мотор потужністю 100 кВт (136 к.с.) з максимальним крутним моментом 295 Нм і збільшений акумулятор на 38,3 кВт з запасом ходу близько 300 км. Нарешті збільшилася доступна потужність заряджання: 7,2 кВт від AC-зарядки або 100 кВт від DC-станції постійного струму.

Також автомобіль має різні режими руху, регулювання інтенсивності рекуперації, економічний режим роботи «клімату», вибір кількох комплектацій і багато місця позаду.

Nissan LEAF – від 948 тис. гривень

Друге покоління електромобіля Nissan LEAF має кардинально новий дизайн та внутрішнє оздоблення.

Автомобіль в рух приводить електромотор потужністю 110 кВт (150 л. с.), що видає 320 Нм крутного моменту, який живить акумулятор ємністю 40 кВтч з повітряним охолодженням. Його вистачає для подолання дистанції близько 300 км або трохи більше.

Модифікація Nissan LEAF з приставкою «е+» у назві має потужніший електромотор, більшу ємність акумулятора та запас ходу. Але ця версія поки що не представлена ​​на ринку України через мережу офіційних дилерів.

В Україні електрокар Nissan LEAF представлений тільки в комплектації N-Connecta, що містить світлодіодні фари Full LED, підігрів передніх та задніх сидінь, легкосплавні диски, тепловий насос, клімат-контроль, систему контролю рядності, 8-дюймовий сенсорний дисплей у салоні з підтримкою Android Auto та Apple CarPlay.

Якщо взяти до уваги габарити автомобіля, комфортну підвіску, просторий салон і досить великий багажник, то виходить оптимальний варіант електромобіля на кожен день.

MINI Cooper SE – 973 тис. гривень

MINI Cooper SE має стильний дизайн із овальними фарами, візуально відокремленим дахом, дверима без віконних рамок та ліхтарями у вигляді британського прапора. У рух автомобіль приводить потужний електромотор на 135 кВт (184 к.с.) і 270 Нм крутного моменту, який живить акумулятор ємністю 32,6 кВтг. Запасу ходу вистачає приблизно 200 км.

Електрокар має довжину 4,46 метра, а колісна база складає 2,73 м. Багажника в 345 літрів достатньо для речей, а короткі звиси убережуть від пошкоджень при їзді пересіченою місцевістю.

Mercedes EQA 250 – від 1,25 млн гривень

Mercedes EQA 250 має тільки передній привід і електромотор потужністю 140 кВт (190 к.с.) при коутному моменті 375 Нм. Режими керування та рекуперації дозволяють гнучко налаштовувати характер електрокара.

Інтер’єр прикрашає контурне підсвічування, металізоване оздоблення ручок та кнопок, турбіни-дефлектори вентиляції, комбінована або повністю шкіряна оббивка сидінь. Mercedes EQA 300 та Mercedes EQA 350 пропонують вже повний привід 4Matic та електромотор на 168 кВт (228 л.с.) або 215 кВт (292 л.с.) відповідно.

Volvo XC40 Recharge – від 1,59 млн гривень

Volvo XC40 Recharge має акумулятор ємністю 78 кВт/год у підпіллі та електромотор потужністю 408 кінських сил та 660 Нм. Кросовер відрізняється м’якою та комфортною підвіскою, а майже 18-сантиметровий кліренс та короткі звиси кузова впорається навіть із ґрунтовкою. Аналогічна ситуація спостерігається і в салоні: на перший погляд все схоже, але при детальному вивченні – відрізняється.

Електромобіль отримавши сервіси Google, РК-панель приладів та центральний сенсорний дисплей. Volvo XC40 Recharge залишився зручним і просторим всередині з досить містким багажником, а також незмінно зразковою безпекою.


Джерело hotline.finance
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти