Водіям розповіли, чому небезпечно заливати в двигун олію в’язкості 0W

Експерти розповіли, чому зимова олія в’язкості 0W може нашкодити автомобілю, передає «Твоя МАШИНА».
Лубриканти з в’язкістю 0W називають зимовими чи арктичними, і це не просто так. Число перед літерою W означає показник низькотемпературної в’язкості. Чим він менший, тим нижче температура повітря, при якій мастило починає густіти. Іншими словами, чим менше число, тим більший шанс того, що двигун вдасться запустити в мороз.
Така олія корисна для водіїв північних регіонів, але в середній смузі краще вибирати менш в’язкий лубрикант. Також варто відзначити, що 0W коштує набагато дорожче, адже вони суто синтетичні. У той же час масло 5W30 можна зробити із суміші синтетичних та мінеральних базових масел, що вийде помітно дешевше.
Також варто враховувати особливості двигуна. Якщо агрегат старий і не розрахований на використання синтетичних масел, то мастило видавлюватиметься через ущільнювачі та сальники. У результаті може виникнути масляне голодування, що викликає задираки на стінах циліндрів.
У середній смузі часто різко змінюється температура на вулиці, і при переході з мінусу плюс ефективність масла 0W падає. Тому краще вибрати доступніший лубрикант 5W30, який поступається «нульовці» всього на п’ять градусів.
Перед покупкою потрібно переконатися, чи схвалено масло автовиробником. Напис Meets (відповідає) – це рекламний хід. Якісна олія має бути позначена написом Approved. Вона означає, що лубрикант схвалено безпосередньо автовиробником. Якщо вибрати неякісний продукт, то поршень нагріватиметься швидше, ніж циліндр.